2020. október 25., vasárnap

Jeli Viktória-Tasnádi István: Kettős játék (értékelés)

Sziasztok kedves Olvasóim! Egy igazán érdekes könyvet hoztam ma nektek. Ez a Kettős játék Tasnádi Istvántól és Jeli Viktóriától. Miért annyira izgalmas? Mert bármelyik oldaláról kezdheted. Tartsatok velem!❤️
Fülszövege:

Jeli Viktória

író, dramaturg, az Időfutár egyik szerzője. A Kettős:játék című drámában ő írta Tünde ( Aibell 14 ) történetét. Tünde 14 éves lány, aki nem érzi biztonságban magát a való világban. A virtuálisban annál inkább. Ha innen kezded a könyvet, vele haladhatsz végig az Arawyn szeme nevű játékban, ahol Aibell 14 megismerkedik Artaius 15-tel. De vajon megismerkednek-e a valóságban is?

Tasnádi István

író, forgatókönyvíró, az Időfutár egyik szerzője. A Kettős:játék című drámában ő írta Hárún ( Artaius 15 ) történetét. Hárún 15 éves srác, aki nem érzi biztonságban magát a való világban. A virtuálisban annál inkább.Ha innen kezded a könyvet, vele haladhatsz végig az Arawyn szeme nevű játékban, ahol Artaius15 megismerkedik Aibell 14-gyel. De vajon megismerkednek-e a valóságban is?

Az vagy, aki lenni szeretnél – csak egy jó avatár kell hozzá.


Könyv: Jeli Viktória – Tasnádi István: Kettős:játék

Kiadó: Tilos az Á Könyvek

Kiadás éve: 2018

Oldalszám: 144

Kötés: Puhatáblás

ISBN: 9789634102458

Illusztrálta: Biró Eszter 

Hány éves kortól ajánlom? +10

Csillagozás: 3,5/5


Véleményem a történetről és a szereplőkről: 

Már többször ki szerettem volna venni a könyvtárból, de sosem volt hozzá kedvem. Majd amikor mondtam a hugomnak, hogy vegyen ki bármilyen könyvet, csak olvasson, ő ezt választotta. Belekezdett, de nem olvasta végig. Én mint testvér megpróbáltam úgy buzdítani őt, hogy példát mutatok azzal, hogy én is kiolvasom. Az elején én sem értettem annyira, mert az egész történet egy internetes játékra van alapozva. Na, ez pont nekem szól, aki csak letölti a játékokat a telójára arra az esetre, ha unatkoznék de nem lenne wifi. Ami eléggé ritkán fordul elő. Szóval néztem egy nagyot, hogy hogyan is fogom én ezt megérteni. A könyvet bármelyik oldalról kezdheted. Van az, amin egy lány van legfelül és narancssárga színű, és van az, amin egy fiú és az zöld. Azt hiszem nem is kell kétszer mondanom, a lányos oldaláról kezdtem. Talán jobb is volt így. Bár elképzeltem, hogy mi lett volna akkor, ha a fiúsról kezdem. Ugyanúgy megérteném? Lehet hogy a hugom azért nem értette mert onnan kezdte? Azt hiszem erre nem kapok választ. Nyelvtanból minden évben a nyelv és kommunikáció az első lecke. Ez a könyv pont azt írta le, hogy ebben a mai világban milyen is kapcsolatokat kialakítani. Nem egyszerűbb mint régen, csak másabb. Azért, mert amennyi előnye van, annyi hátránya is. Két ember, egy fiú és egy lány egy játékon keresztül ismerkednek meg. Angolul beszélgetnek. Mindkettőnek van egy nagyobb baja. Az egyik menekül egyik országból a másikba, a másik pedig hallókészülékes és tanulja még a szájról olvasást, amit cikinek érez. De ebből csak egy ember akarja személyesen látni a másikat. Közben mindketten szembesülnek egy nagyon rossz dologgal. A magánnyal. Nem is menekülhetnének máshova, csak a virtuális világba. Tanulságos egyórás regény. Segít abban, hogy észrevegyük milyen embereket engedünk közel magunkhoz és milyeneket lökünk el magunktól. A könyv mélyére kell ásnunk hogy megtaláljuk az értelmét. Bohókásnak tartottam hogy bármelyik oldalról kezdheted és hogy a közepén összeér az egész. De bevallom, azért adtam rá ennyi csillagot, mert engem nem tudott olyan jól lekötni. Egyszer megéri elolvasni, de többször nem. Limonádé az esős délutánokra. 


Kedvenc idézetek: 

"Be vagy a Hét Toronyba zárva. (J. A.)"

"Örülj neki, hogy vitatkozunk! Különben két szobanövénnyel is élhetnél."


Remélem kedvet kaptatok a könyvhöz. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...