2020. október 17., szombat

Őszi filmek

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Tudom, ilyen esős időkben sokszor nem tudunk mit kezdeni magunkkal. Hát nekem erre is van megoldásom. Filmezzünk! A mai bejegyzésben őszi filmeket fogok ajánlani. Igen, múlt évben is összeszedtem számszerint 13-mat, de most is bővült a listám, így sosem fogyok ki a filmekből. Tartsatok velem!❤️🎃

Első szempontot magát az őszt jelöltem. Ide olyan filmeket hoztam, amik teljesen, vagy részben kapcsolódnak az őszhöz. 

Gilmore girls- Szívek szállodája
Mindenki nagy kedvencét, a Szívek szállodáját kapcsoltam ide, ugyanis ennél ősziesebb sorozattal nemigen találkoztam még. Főleg az is építi a hangulatot, hogy főszereplőink állandóan kávéznak, ami az ilyen időkben, valljuk be, jól jön. Anya lánya kapcsolatot és Stars Hollowi életet mutatja be, sok poénnal és izgalommal. 🍂

Édesek és mostohák
Julia Roberts és Susan Saradon főszereplésével az Édesek és mostohák világsikerű csoda! Sok benne a poén, de azért mégis legyen kéznél a 100-as papírzsepi. A családunkban nagy kedvenc. Mi egy héten akár kétszer is meg tudjuk nézni. Tehát, megunhatatalan. ❤️

Ősz New Yorkban
Most egy olyat csatolok, ami nagyon fog hasonlítani a következő filmre mind tartalmilag és Jézusom! Még a borítójuk is hasonló! Ez sem egy hú de vidám, de mégis szeretetteljes darab. Gyönyörű és annyira jól kifejezi az érzelmeket! Istenem, Richard Gere és Winona Ryder nagyon összeillenek! Azt tudom ajánlani, hogy ne felejts el ehhez is hozni zsepit. 🍁

Édes November
Ez volt az első filmem Keanu Reevestől. Leginkább Novemberre ajánlom, hiszen a címében is benne van. A zenéjét is imádom, de magát az egészet. Talán ezt egy kicsivel jobban szeretem mint az Ősz New Yorkbant, hiszen ezt kiskorom óta nézem, az előbb említettet pedig csak múlt évben sikerült kipipálnom. Majd írjátok meg, hogy melyik tetszett jobban, mert nagyon kíváncsi vagyok a ti véleményetekre.🧡

S.O.S. szerelem


Csak hogy a magyar filmipart se hagyjuk ki, ezért egy igazi ínyenc falatot hoztam. A családi körökben ez is klasszikus. Mondhatni, ezen nőttem fel. De tudjátok mi az igazán furcsa? Az, hogy ennyi idő után esett csak le nekem, hogy ez őszi. A cselekmények helyszínei a sárguló fák, barnába boruló rét. Szerintem tele van jó színésszel. Méghozzá a kedvenceimmel. Szeptemberben a blog címe feletti képen is volt egy részlet a filmből. Szóval ez örök favourite marad.💕

Ház a tónál
Csak hogy ne ússzon el a Keanu Reeves hajó, itt van még egy film Sandra Bullockkal. Annyira izgalmas, természetes, romantikus és szép! Ha megkéne fogalmaznom azt, hogy miről szól, talán azt mondanám, hogy a remény megtartásáról és arról, hogy mindig higgyünk. This is the Best!😍

Jégvarázs 2
Múlt évben kijött a mozikból egy újabb Disney csoda. A Jégvarázs 2. Ez kicsit komolyabb mint az első, de Olafon még mindig lehet nevetni. A dalok egyszerűen fantasztikusak (főleg az I'm lost in the woods címűt szeretem a legjobban). Emlékszem, amikor ez ment mindenhol, az osztálytársaim közül a lányok mind megpróbálták elénekelni a a Messze hívó szó dallamát. Nem nagyon sikerült. 😄

Nos, máris száguldunk tovább a következő szempontra. A magyarok életében van egy nemzeti nap, amit nehezen lehet kiverni a fejünkből. Ez Október 23. Avagy az 56-os forradalom megemlékezése. Sok rendezvényen részt vettem már, ami ezzel kapcsolatos és még most is ledöbbent. Így olyan magyar filmeket hoztam nektek, amikben ez központi szerepet játszik. 

Szabadság szerelem
Ezt nemrég, azt hiszem nyáron láttam. Egyszerre mindent megértettem. Minden magyar embernek meg kéne néznie. A harci cselekmények mellett egy szerelmi szál is alakul. Nagyon jól meg lett csinálva. Komolyan. Az igazat írja le, az igazságról. 

Szerelmesfilm
Ebből kisebb részleteket láttam, de így is mondhatom azt, hogy szerepel benne 56. Ha másért nem is, de Halász Juditért érdemes megnézni. Imádom.  A napokban biztos is hogy meg fogom nézni. Elejétől a végéig. 

Világszám
Koltai Róbert egyik könyvében találkoztam először ezzel. Tudtam, meg kell néznem. Ez inkább a forradalom előzményeit írja le. Azért is tetszett, mert a testvéri szeretet és összefogás a fő témája. Naftalin és Dodó kapcsolata, egyben életük izgalommal teli. Kicsit vidámabb mint az előbb felsoroltak, így ezt olyanoknak is ajánlom, akik egy könnyedebbre vágynak. 

Halloween. Ez az utolsó szempont. Ezer meg ezer van belőle, majdnem annyi mint karácsonyi, de mivel a régebbi bejegyzésben már elsütöttem a legtöbbet, ezért olyanokat hoztam, amik még nem voltak soron. 🎃

Frankenweenie- Ebcsont beforr
Az előbb néztem meg ezt és azt kell mondjam, hogy zseniális. Halott menyasszony, Coraline, Jurassic Park, Frankenstein és Ollókezű Edward keveréke. Rémisztő, de egyben megható. Az elengedés, a gyász feldolgozásában segít. Ha valaki borzongani akar egy mesével, ezt ajánlom. 

Hókusz Pókusz
Ez egy nagy klasszikus szerte a világon. Nagyon sokat hallok erről, mégsem láttam még. Azt mondják nagyon jó. Már tudom is hogy mi lesz a következő film amit megnézek. Ezt csak egy kis említésre csatoltam ide.

Kszi, Simon

Most egy kicsit a tinikhez fordulok ezzel. Látni lehetett ezen, hogy az a tipik amerikai és szerintem éppen ettől jó. Én a hangulatát imádom benne a legjobban. Na meg Nick Robinsont. A halloween azért itt sem maradhatott el. Mindenképpen nézzétek meg, mert iszonyat jó.☺️

Remélem kedvet kaptatok hozzájuk. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Képek forrása: pinterest, snitt.hu

2 megjegyzés:

  1. Keveset láttam ezek közül (csak a Kszi, Simon-t, a Szabadság, szerelmet és a Gilmore Girls-t), de az Édes November már ki tudja, mióta ül a várólistámon... talán végre sort kerítek rá. Remek ajánló :)

    VálaszTörlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...