2020. október 11., vasárnap

Ruby Saw: Nézz rám (értékelés)

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Ma egy rövid könyvet hoztam nektek. Szerelem, barátság, félelem és minden érzelem egy regényben. Tartsatok velem!

Fülszövege:
„Az erősek feldolgozzák a traumákat, a gyengék viszont egy életen át hordozzák magukkal, mintha egy vaskos súlyt cipelnének. A szívemet évekkel ezelőtt kalitkába zártam, a kulcsot pedig darabokra zúztam, hogy senki se nyithassa ki. Tovább kellene lépnem, de egyszerűen nem megy. A sebeim mélyek, de nem mutatom ki, hogy még most is fáj. Szeretnék élni, de félek, hogy a múlt sötét árnyként követ, figyeli a lépteim, és elragad. Talán nem kellene, de mi van, ha végleg bezárult a szívem?”
Az Inferno-ból megismert Lykke története a regényben történtek után négy évvel.

Könyv: Ruby Saw: Nézz rám!
Kiadó: Book Dreams
Kiadás helye: Gyömrő
Kiadás éve: 2020
Oldalszám: 52
ISBN: 9786156155603
Megjelenés időpontja: 2020. szeptember 28.
Hány éves kortól ajánlom? +18
Csillagozás: 5/5

Véleményem a történetről és a szereplőkről: 
Már úgy vártam, hogy végre legyen időm ezt a részt is elolvasni az Álomfogó sorozatból! Annyira érdekelt, hogy mi lehet két olyan emberrel, ahol leginkább egy viszonzatlan szerelem van. (Bár nem sokáig) Imádok újra és újra belecsöppenni az Inferno körüli világba. Annyira izgalmas megtudni több szemszögből, hogy hogyan is történt ez az egész. Jól esett újra női szemmel nézni a cselekményeket, főleg azt megtudni, ami Jessicával történt, mert vele rendesen elbántak, hiszen már az elején kapott egy örök bélyeget az élettől (vagy inkább Vergiliustól), amit mindvégig viselni fog. Pontosan tudtam, mit érezhet Lykke. Amikor egyszerűen nem bírsz megbízni az emberekben, de azon kattog az eszed: vajon képes leszel valaha is kapcsolatokat kialakítani? Sajnos olyan világot élünk, hogy bármi megtörténhet. Nem hiába volt benne is egy ilyen feszültség. Az egész annyira emberi történet volt, hogy nem is lehetett volna ezt a regényt jobban megírni. Szegény Jessica próbált feldolgozni, csak lassan. Ez volt az amit Angel meg is értett, meg nem is, hisz ő nem élt át szerintem olyan súlyos dolgokat mint Lykke. Bár ahogy Angel (Jack) próbált közeledni, kicsit humoros volt. Szerettem, hogy Jessicának volt egy olyan tartása, hogy nemet tudott mondani. 

Jack próbálkozott, de volt olyan rész, amikor már nekem is úgy tűnt, hogy 'levakarhatatalan'. De ezt az idegesítő szerepet felváltotta idővel egy aranyos, gondoskodó, szenvedélyes karakter, amire azt mondtam, hogy őt biza megérdemli Jess. 
Jessica eleinte távolságtartó volt, de idővel ő is megváltozott. Belevaló, kicsit nyers személy, de ez érthető. Örülök hogy egy személyt mégis beengedett az életébe. 

Kedvenc idézetek: 
"Ha elfogadlak, akkor úgy fogadlak el, ahogy vagy. És ha te ilyen vagy, akkor nekem így kellesz."

„Tudod a fájdalom és a bánat, olyan démonok, amik akkor támadnak, ha táplálod őket. Ha úgy döntesz, nem adsz nekik enni, előbb-utóbb éhen halnak.”

"A boldogság csak az erős akaratúakat találja meg."

Véleményem a borítóról:


Tetszik, hogy leginkább ezek a sárgás színek dominálnak. Szerintem a női karaktert is nagyon eltalálták. 

Remélem kedvet kaptatok a könyvhöz. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...