2020. november 6., péntek

Októberi hónap összegzés 2020

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Szerintem egy nagyon jó hónapon vagyunk túl, hiszen minden a halloweenről szólt. Ez volt az Október. Ha már  Október, akkor el ne felejtsük a hónap összegzést! Tartsatok velem! 

Hány könyvet olvastál ebben a hónapban? 
Az őszi szünetnek köszönhetően összesen 10 könyvet sikerült kiolvasnom, ami nekem egy óriási teljesítmény, főleg az iskola mellett. Nagyon büszke vagyok magamra. 

Hány oldalt sikerült elolvasnod? 
1658!!! Ez eddig a legtöbb ebben az évben! Komolyan mondom, számolgatás közben egyre inkább ledöbbent az arcom, ugyanis számomra ez tényleg fantasztikus! 

Mennyit karcoltam molyon? 
44-et. 1-gyel többet mint múlt hónapban. 

Mennyit idéztem egyes könyvekhez? 
Iszonyat keveset. 5-öt. Ez attól is lehetett, mert olyan könyveket olvastam, amik nagyon híresek és lehet hogy már más idézte az a mondatot, így törli a rendszer. 

Mennyi blogbejegyzést hoztam létre?
9-cet. A szünetben inkább pihenni szerettem volna, így jött ki ez a szám. De átlagban olyan 8-cat szoktam, tehát még ez is valami. 

Melyik volt az a bejegyzés, amit kevesen olvastak?
A Kettős: Játék és az Ábel a rengetegben könyvek értékelése. Ezt 11 ember olvasta. Nem is csodálom, mert nekem sem tetszettek annyira ezek a könyvek. 

Melyik volt az a bejegyzés, amit sokan olvastak?
Mindenképpen az Őszi filmajánló, amit nagyon sokan néztek. Számszerint 80-an, ami egy hatalmas mérföldkő! Nagyon régóta nem volt ekkora nézettség és őszintén köszönöm szépen nektek!❤️❤️❤️

Mi volt a legrosszabb könyv ebben a hónapban?
Mint már azt említettem, Jeli Viktória és Tasnádi István könyve, a Kettős:Játék nekem annyira nem jött be. Nagyon a mélyére kellett ásni, és sokszor belekavarodtam, nem értettem. 

Mi volt a legjobb könyv ebben a hónapban?
Na itt most versenyhelyzet van! Ugyanis iszonyatosan szerettem a hangulata miatt a Szent Johanna Gimit, de Gabriella Eld: Talpig feketébenjét pedig a cselekménye miatt lett a szívem csücske. Szóval most nem tudom eldönteni melyik a jobb. Ti melyikre szavaztok? Írjátok meg hozzászólásban, ha szeretnétek. 

A hónap idézete: 
"   (…) A sulirádióban a szerkesztő bemondta, hogy a következő dalt Nagy Zsolt 9/b-s tanuló küldi Tarr Zsófiának a 12/a-ba, és üzeni neki, hogy szereti.
    A hangszóróból felcsendült Whitney Houston I Always Love You című dala, mire mindenki röhögve fordult az árkád alatt álló Zsoltihoz.
    – Azt sem tudom ki az! Hol van Dávid? – üvöltötte dühösen."


Remélem tetszett ez a bejegyzés is. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot! 

Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...