2020. november 14., szombat

THE COZY FALL BOOK TAG

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Még régebben, pontosan 5 nappal ezelőtt @Zivih kihívott egy book tagre. Nos, még kihasználva az ősz utolsó cseppeit, szeretném veletek megosztani a THE COZY FALL BOOK TAG-et. Tartsatok velem!❤️

1. Melyik könyv emlékeztet mindig az őszre?

Most egy kicsivel másabb könyvet hozok, Garabonci Gréti beöltözik címűt. Tudom, többen írtátok Walt Disney: Coco-ját, de én úgy gondoltam, hogy egy kicsit változatosabb leszek, most is egy Halloweeni olvasmányt csatolok ide, csak nem annyira híreset. Központban itt a halloween, a beöltözés van. Egy óra alatt ki lehet olvasni, mégis nagyon jól szórakozol vele. 

2. Melyik a kedvenc őszi könyvborítód?
Azt hiszem ez. Egyszerű, modern, nem túlgondolt. A könyv maga kicsit más téma. Múlt évben elolvastam az első részét, arra gondoltam, hogy majd jövőre a második részét is kivégzem. Ezalatt az egy év alatt tökéletesen elfelejtettem mindent. Mikor kezembe vettem a második kötetet, semmit nem értettem belőle. Az meg a másik, hogy a hetekben nagy nyomás telepedett rám az iskola miatt, így sajnos abba kellett hagynom az olvasását, mert nincs elég időm és kedvem hozzá. De biztos hogy megpróbálkozom majd később vele. 

3. Mi a kedvenc őszi innivalód olvasás közben?
A tea. Télen szoktam kakaót inni. A helyzet az, hogy minden ősz elején elolvasom az egyik Mielőtt megismertelek részt, s mivel a főszereplő, Louisa nagy tea fan, ezért minden alkalommal tele teázom magam olvasás közben, így egész ősszel nem kívánom. 🤣 Bár amikor az iskolában ránk nyitják az ablakokat és kihűlve érek haza, vagy ha esetleg meg vagyok fázva (elég ritkán fordul elő. Én inkább alergiás szoktam lenni), akkor azért jól esik egy meleg ital. 

4. Késő este vagy inkább korán reggel szeretsz olvasni?
Este. Amikor lemegy a nap, sokkal több dolgot tudok megcsinálni, jobb a hangulatom, így az olvasást is akörül végzem. No, meg az itt a kérdés, hogy mi számít estének. Mostanában nagyon érzem, hogy már 3 órakor sötét van, így folyamatosan lámpa mellett kell kisilabizálnom a betűket. 

5. Közeleg a Halloween! Mi a kedvenc kísérteties olvasmányod?
Egy olasz szerző írt pár érdekes regényt, amit én nagyon szeretek lapozgatni. Ez a Bat Pat sorozat. Mindenféle ijesztő, izgalmas rejtélyeket fejtenek meg a szereplők egy denevér segítségével. Tudom ajánlani, ugyanis nagyon jó kedvcsináló a halloweenhez. 

6. Mi számodra a legkényelmesebb olvasmány?
Mint már említettem nekem a Mielőtt megismertelek sorozatnak nagyon sajátos hangulata van, így én ezt ide mondanám. Nekem valamiért sokkal nyugodtabbnak ígérkezett a második része. Nem volt rajta egy nyomás, egy erőltetett érzés. Számomra ez a legkényelmesebb könyv. 

7. Mi a kedvenc őszi rágcsád?
A napokban, hetekben kipróbáltunk egy iszonyat finom muffin receptet (nem azt, ami a képen van). Krémes, puha és baromi egyszerű elkészíteni. Halloweenre készítettünk egy rémséges díszítésűt. Kipróbáltuk torta formában is, fantasztikus lett. Így most az nálunk a the best! Nem száraz, omlós és egyszerű. 

8. Mi a kedvenc őszi gyertyád, amit égetsz olvasás közben?
Nem szoktam olvasás közben gyertyát gyújtani, ugyanis az ágyamon szoktam lapozgatni és a polcomon is rengeteg gyúlékony anyag van. Attól félek, hogy annyira "beszippant" a story, hogy nem tudok a gyertyára figyelni. De étkezések közben a családdal mindig gyújtunk egyet. Vagy ha nem is gyertyát, de illóolajokat biztos. Ami mostanában nekünk nagyon bejött, az az Ikea egyik "erdős" candle-je. De a KIK termékeit is nagyon csípjük. 😉

9. Amikor nem olvasol, mi a kedvenc őszi tevékenységed?
Rajzolok, vagy festek. (Nyugi, azokat nem én alkottam) Bekapcsolok egy számomra kellemes zenét és szabadjára engedem a képzeletemet. De ha szünet van, akkor szeretek történeteket, verseket is írni. Van, hogy a hugommal énekelek Disney dalokat és musicaleket. 

10. Mi van az őszi várólistádon?
Hát, így a vége fele már csak pár könyvet tudok felsorolni, főleg hogy bezárt a könyvtár, de azért megpróbálok: 
-Móricz Zsigmond: Légy jó mindhalálig
-Annalisa Strada: Két rózsaszín csík
-Dániel Anna: Erzsébet királyné
-Colleen Hoover: Never never-Soha de soha

Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca


2 megjegyzés:

  1. Köszi hogy kitöltötted ez a bejegyzésre is hangulatos és igényes lett🥰

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm ❤️❤️ a tiéd is fantasztikus☺️

      Törlés

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...