2020. december 4., péntek

Az ősz legszebb pillanatai

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttem az ősz legszebb és legjobb pillanatait amit megosztottam veletek a különböző platformokon. Leginkább az instagramról fogok nektek beszúrni storykat, képeket. Minden nap velem voltatok, köszönöm! ❤️


@egykönyvmoly közzétett egy ehhez hasonló képet és egy idézettel köszöntötte az őszt. Gondoltam én sem indíthatnám szebben mint egy Ady citátummal. "Elért az ősz és súgott valamit. Szent Mihály útja beleremegett. Züm, züm: röpködtek végig az uton tréfás falevelek" sajnos @egykönyvmoly nem kapta meg ezt a storyt, mert pont akkor korlátozott le az instagram, így nem tudtam embereket megjelölni. ☹️



Az egyik nap végig hasítottunk a Pepcon és vettünk egy rózsa mintájú bögrét. A képre azt írtam: bögre-probléma. Ennek külön története van. 😅 Még régebben mondtam egy szöveget a prózamondó versenyen, aminek ez volt a címe. Egy párbeszéd volt egy házaspár között. Az egyik már nagyon ki szerette volna szelektálni a bögréket amiből nagyon sok van, de a feleség nem akarja őket kidobni, mert mindegyikhez valami szép emlék fűzi. 

Ez a kép a könyvtár előtt készült. Ezután azonnal mentünk a Hatszín teátrumba Móra könyvkiadó raktárvásárra, ahol rengeteg csodás olvasmányt szerethettem be. 😍


 
Szemüveges lettem! Nagyon féltem attól, hogy hogyan fogja befogadni az agyam az "új világot". Egy fehér-fekete-ezüst nagyon elegáns szemüveggel áldott meg a sors. Mára már teljesen megszoktam és az életem része lett. Mivel ez is gyakori kérdés szokott lenni, távolra látásra találták ezt ki. Igen, állandóra, de én nem mindig szoktam használni, inkább csak iskolai órákon. 

Egy őszi sétánk alkalmával ilyen gyönyörű termést találtunk a hugommal. A képeken szerintem nagyon jól mutatott. Kedvelem ezeket a sétákat. 

Egy több mint egy éves könyvtári blokkot találtam az iskolatáskámban. Az első alkalom volt, amikor elmentem a Fővárosiba. Képzelhetitek hány könyvet vehettem ki, ha a suli táskámra volt szükség. 

Egy gesztenye gyűjtés áldozatai. Így egyben olyan volt, mint egy nagy geszti család. 

Egy üzenetet találtam, méghozzá egy moly.hu üzenetet az Operaház fantomjában. Nagyon megmelengette a szívemet, hogy ilyen nagyra nőtte ki magát ez a közösség. ❤️

Egy bábszínházban is jártam az ősszel, méghozzá egy beszélgetős, zenés esten melyen a főszereplő Pille Tamás és Fésűs Nelly volt. Nagyon sokat nevettem és igazán jól éreztem magam. 

Kaptam egy csomagot a Főnix Könyvműhelytől, melyben Gabriella Eld: Talpig feketében, Benyák Zoltán: Képtelen ​történet és Will McIntosh:Éjégetők  című könyve lapult. Ennek a csomagnak nagyon örültem. Már el is olvastam belőle egyet😍

Először jártam a Vígszínházban, ahol az Öreg hölgy látogatását néztük meg. Főszerepben Hegedűs D. Gézával. A legjobb pedig az volt, hogy két híres ismerősünkkel is találkoztunk. Az előadás nagyon érdekes és itt-ott vicces volt annak ellenére, hogy nem éppen egy hű de vidám darab.

Csakhogy ne legyen kevés a színházból, megemlíteném hogy egy nagyon kellemes estét tölthettem el egy Cserháti Zsuzsa és Máté Péter emlékkoncerten, miután az előadókkal is szerencsém volt találkozni, köztük Szinetár Dórával, ami egy örök élmény marad számomra. 

Az új csodaszép kék pöttyös maszkomat egy olyan napon próbáltam mi először, amin a legjobb barátnőmmel töltöttem együtt egy csajos napot. El sem tudom mondani mennyire jól éreztem magamat. 

Ez boldog és egyben nem annyira boldog pillanat volt. Halottak napján gyertyát gyújtottunk elhunyt szeretteink emlékére. Úgy gondolom, ez egyik évben sem maradhat el.

Egy közös tortát sütöttünk a hugommal. Baromi jó esti program volt. Az eredmény pedig csodaszép és isteni. Eskü, soha életemben nem ettem még ilyen puha tésztát.😊

Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

2 megjegyzés:

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...