2020. december 5., szombat

Őszi hónap összegzés 2020

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Véget ért a November és egyben az ősz is. De ne haladjunk olyan előre, még itt a Novemberi hónap összegzés. Tartsatok velem! ❤️

Hány könyvet olvastál ebben a hónapban? 
Ilyen keveset még sose olvastam. Összesen 4 darabot. Kicsit ciki. Bár ha belegondolok hogy voltak napok amikor örültem hogy eljutottam az egyik szobából a másikba, nem csodálom hogy nem olvastam annyit. 

Hány oldalt sikerült elolvasnod? 
852. Mint már említettem, az iskola nem kicsit foglalta el a délutánjaimat. Rengeteg munkát kellett még befejeznem, tanulnom és elkészítenem.

Mennyit karcoltam molyon? 
Annak ellenére a 38 karc nem semmi. 

Mennyit idéztem egyes könyvekhez? 
Mint már tudjátok, nem vagyok az nagyon idézet leírós fajta. Sokszor már azt a citátumot többen is lejegyezték, így a nagyobb könyveknél semmi esélyem. 

Mennyi blogbejegyzést hoztam létre?
Azt hiszem megszokhattátok már ezt a bűvös 8-as számot. Pont mint a kémiában. 8 elektron kell ahhoz, hogy az atomok elérjék a nemesgáz szerkezetet. 😁

Melyik volt az a bejegyzés, amit kevesen olvastak?
Versengés alakult ki Gabriella: Eld Talpig feketében és Móricz Zsigmond: Légy jó mindhalálig értékelés között. Mindegyiket 11-en olvasták. 

Melyik volt az a bejegyzés, amit sokan olvastak?
A The COZY FALL BOOK TAG-ET 24 ember olvasta. Igen, gondoltam hogy a nézőim száma nem lesz olyan nagy, de persze ennek is örülök❤️

Mi volt a legrosszabb könyv ebben a hónapban?
Mindenképpen ide Móricz Zsigmond: Légy jó mindhaláligját sorolnám. Nem volt rossz, de unalmasnak mondható egyes részeknél. 

Mi volt a legjobb könyv ebben a hónapban?
F. Várkonyi Zsuzsa: Férfiidők lányregénye mindent felülszárnyalt. Elképesztő mennyire szép, gyönyörű és jó. Inkább olvassátok el az értékelést, mert holnapig ecsetelhetem mennyi mindent szerettem benne. 😊

A hónap idézete:
"(…) amit nem mondasz, azt sohasem bánhatod meg."

Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!

Luca 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...