2020. december 12., szombat

Díszítek, avagy DC-tag

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Noha én inkább a Marvel csapatát gyarapítom, nem hagyom ki a Díszítek, avagy DC-taget sem, amire @Zivih hívott ki. Az meg még nagyobb plusszt ad, hogy a napokban fogják játszani. De nem is fecsegek tovább, kezdjünk bele! ❤️

1. Batman – egy tragikus múltú karakter:
Jelenlegi könyvemben pont nem 1 tragikus multú emberrel találkozom. A Vigyázz, Holly Chase! című regény a Karácsonyi ének köré van kitalálva, és mint tudjuk, Scrooge-nak nem éppen fényes múltja van. 

2. Superman – egy tipikus jófiú karakter:
A Mielőtt megismertelek második részéből, vagyis a Miután elvesztettelekből a főszereplő mentős férfit sorolnám ide, aki a légynek sem ártana, sőt, mivel mentős, ezért épp hogy megmentené az emberek életét. Pont mint Superman. ☺️

3. Wonder Woman – egy harcos női karakter:
Azt hiszem nyugodtan megemlíthetem Coralinet, noha ő még nem igazi nő, inkább kislány, de kora ellenére úgy tud küzdeni mint senki más. Mellékesen, azt hiszem a Wonder Womant a feléig láttam, mert a kishugom imádja belőle a  katonát. 😄

4. Aquaman – egy könyv, amiben fontos szerepe van a tengernek:
Ezt az egy filmet láttam végig. Moziba néztem a családdal, és be kell vallanom, nagyon tetszett. Sőt, imádtam. Kár hogy olyan régen láttam és csak részletek maradtak meg. Egy olyat csatolnék ide, ami nem éppen híres, nekem tetszett is és nem is. Papp Diána: Kerek perec-cét, amiben csak egy pár percre tűnt fel a tenger, de annak nagy jelentősége volt. 

5. Nightwing – egy könyv, ami főleg éjszaka játszódik:
Mint a címében is benne van, Éjjeli napfény. A főszereplő lány csak éjszaka mehet ki, mert egy olyan betegsége van, ami miatt nem érheti nap a bőrét. De szerelmes lesz. 😶 Így ez neki egy nagy bonyodalmat okoz neki. Előbb láttam a filmet, de a könyvön sírtam. Könyvben minden olyan más. Ott merek sírni, de a filmen nem. Furcsa. Hát, ilyenek a regények...

6. Flash – egy pörgős cselekményű könyv:
Ide nem egy könyvet sorolnék. Hanem többet. Ugyanis a már sokat emlegetett, de kedvenc írónőm, Ruby Saw összes könyve ilyen. Én, aki egy 150 oldalas olvasmányt is 5 nap alatt fejezek be, nála egy 200 oldalasat is 2 nap alatt, mert annyira pörgősen, jól, precízen és fordulatosan ír. 

7. Macskanő – egy karakter, aki gonoszból lett jó:
Matt Haig: Igazmondó Glimpije, ha már annyira várjuk a szeretet ünnepét. Bár ő nem volt gonosz, csak meggondolatlan, elvarázsolt. Mindig igazat mondott. De később az átka vált a legjobb tulajdonságává. 

8. Deathstroke – egy könyv, amiben bérgyilkos(ok) szerepel(nek):

Sosem hallottam még erről a karakterről és sajnos vagy nem sajnos, még nem olvastam olyat, amiben bérgyilkosok szerepelnének. 

9. Doom Patrol – a legőrültebb könyv, amit valaha olvastál:
Egy pöttyös könyv az, méghozzá a Katrin professzor. Mi lenne, ha egyik napról a másikra mindent tudnál és te lennél a legügyesebb, legokosabb ember a világon? Ez egy kicsit őrült, de nagyon aranyos. Én sokat mosolyogtam rajta. 

10. Zöld lámpás – egy zöld borítójú könyv:
Karácsony, karácsony...Grincs! A napokban néztem meg angolul. Iszonyat érdekes volt, hogy Jim Carrey ennyire jól tud énekelni! Egy két helyen tényleg hasonlított a magyar szinkronjára, Kerekes Józsira. De én még mindig azt mondom, magyarul jobb. 

11. Joker – egy karakter, akivel elbánt az élet:
Nagyon sok ilyen könyv van, de ha most egy kicsit eleveznék a Disney világába, akkor Hamupipőkét mondanám. Hiszen se anyja, se apja, boldog gyermekből lett cseléd. De azt hiszem az ő történetét mindenki ismeri. 

12. Starfire – a kedvenc sci-fi könyved:

Huh, remélem jó képet csatoltam. 😄 Nem olvasok scifit. "Scifi, scifi minden mennyiségben" by: csirkés csávó. 😂



Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!

Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...