2020. december 27., vasárnap

Levél 2020 legjobb könyves szereplőinek

 

Sziasztok kedves Olvasóim! A mai bejegyzésemben levelet írok azoknak a szereplőknek, akik megdobogtatták a szívemet, a kedvenceim lettek, vagy csak olyanok, akik említésre méltók. A te kedvenced is köztük van? 

Drága...

Bridget Jones! 
Azt hiszem a te életed nagyon hasonlít az enyémre. Az érzéseink is. Köszönöm hogy azokon a napokon, amikor hulla fáradtan nyitottam ki lakásom ajtaját és alig bírtam megfogni akár egy tollat is, mert annyira kicsináltak idegileg az emberek, a te életedbe menekülhettem. Minden egyes oldalnál megnevetettél és élveztem az összes percet. Továbbra is, mi csajok, tartsunk össze! 
Kis Herceg! 

Egy olyan szívbemarkoló történetet meséltél el nekem, ami nagyon sokáig velem marad. Te is segítettél abban, hogy újra higgyek az emberekben és tudjak teljes szívvel szeretni. Hosszú utat tettél meg és remélem megtalálod a rózsádat.


Micimackó!
Amikor beütött a járvány és teljesen kétségbe voltam esve, mert nem voltak meg azok a feltételek a digitális oktatáshoz, amiket elvártak, nekem nem sikerült az, ami a többieknek igen, nem láttam nagyon sok ideig közeli hozzátarozóimat és egyedül kellett sok mindent megoldanom, te voltál a támasz. A te kis csacsi fejeddel húztál ki az élet legmélyebb bugyraiból a valóság szép és tiszta oldalára. Hálás köszönet ezért!
Dorothy! 
Újra vissza vittél gyerekbe, újra elmesélted nekem gyönyörű és izgalmas kalandjaidat, amiért nagyon hálás vagyok. Igaz, sokszor szenvedtem a könyveddel, mégis úgy érzem, jó hatással volt rám. Simogasd meg helyettem is Totót és add át üdvözletem a favágónak, az oroszlánnak és a madár ijesztőnek is!

Koltai Róbert!
Köszönöm, hogy megmutattad a színészmesterség fantasztikus világát. Sokat mosolyogtam a regényen és cseppet sem unatkoztam. Te szerettetted meg velem az életrajzi olvasmányokat. Karácsonyra megkaptam a második regényedet is. Alig várom hogy belekezdjek. Minden jót kívánok!

Matula bácsi! 
Sok sok puszit küldök neked is és Csikasznak is! A te hatásodra ma már máshogy nézek a Balatonra, a nádasokra, a falvakra és az állatokra is. Olyan bölcs, okos vagy, hogy még most sem hiszem el. Sokat tanultam tőled az életről. Azt, hogy nem elég csak az 50%-át beletenni a munkába, a teljes 100%-ot kell nyújtani, mert csak akkor leszünk igazán büszkék magunkra. Nem baj az, ha tévedsz, mert így tanulsz. 

Jane Eyre!
Megmutattad nekem, hogy egy nő mennyire erős és bátor tud lenni. Igenis ki kell állnunk magunkért. Ha mondanom kéne egy szereplőt, akire belsőleg a leginkább hasonlítok, vagy hasonlítani szeretnék, akkor te lennél az. Biztos hogy nem egyszer fogom olvasni a te életedet. Csókold meg helyettem is Mr. Rochestert és mondd meg neki, hogy legyen egy kicsivel kedvesebb az emberekkel. 

Operaház Fantomja!
Nem félek tőled. Szeretlek és remélem egyszer engem is meglátogat a zene angyala. Vagyis te. Mondjuk ha beleszámoljuk Csengeri Attilát, mint Fantomot, akkor ezt is kipipálhatom, mert vele már találkoztam egy koncerten. De ha nem, akkor addig várok amíg kell. Látod, én is pirossal írok, mint te?! Most is a te könyvedet olvasom. Akkor már van egy gyámfiad, Tüske. És egy lányt akartok egyszerre megszerezni. Kérlek legyél óvatosabb Etalonnal és ne rombold le a Rózsa Vérét! (https://moly.hu/konyvek/a-g-howard-roseblood-a-rozsa-vere)
Klára (Süni)! 
Csodállak a nyelvtudásod miatt. Remélem nem fogsz többet szenvedni és jó helyed lesz annál a férfinál, aki majd bekopogtat szíved ajtaján. Írtam volna hogy öleld meg Aldót és Olgit, de... Légy nagyon boldog, olvass sokat és élj ahogy neked tetszik! Sok sikert a szinkronhoz is!

Ruby Saw! 
Tudom, te nem vagy könyves szereplő, de egy olyan személy lettél az életemben, akiért megéri egy kis részt szentelnem a blogon. ☺️ Először nagyon féltem a könyveidtől, pontosabban inkább a helyzettől. De miután kiolvastam a Kertvárosi pletykát, azonnal tudtam, hogy ha nem olvasom el a többi könyvedet, akkor semmilyen regényt se. Nagyon bírom azt a stílust amivel írsz és ahogyan írsz. Bátor dolognak tartom, hogy olyan témákat raksz le az orrunk elé, amit kevés író szeret megmutatni az olvasóknak. Rendkívül örülök, hogy egy ilyen embert ismerhetek, mint te. Az meg hab a tortán, hogy az első nyereményjáték, amin nyertem, az a tiéd volt. Minden hónapban előkerül az egyik Rubyverzumos könyvjelző. Köszönöm hogy ezt a kicsit dilis 2020-at megszépítetted az irományaiddal és mosolyt csaltál velük az arcomra. Minden további jót kívánok 2021-ben is! 💖

Remélem tetszett ez a bejegyzés is. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...