2020. december 30., szerda

ÉV VÉGI HAJRÁ BOOK TAG

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Az év utolsó bejegyzését hozom el nektek, ami egy book tag. Erre nagyon sokan hívtak ki, ezért nem is akartam ezt halogatni. Névszerint: @Éjszaka_leánya @Gréta_Ürmösi @mucusmoly @Dorka_9 és @Törpillaa. Köszönöm hogy engem jelöltetek!💕 Még valamit megemlítenék. Előre is szeretnék nektek boldog, szeretetteljes, könyvekkel gazdag újévet kívánni!🎉 Na, de nézzük is azt a book taget ☺️

1. Milyen könyvet kezdtél el, amit még be kell fejezned idén?
A. G. Howard: Rózsa vére című könyvét, ami az Operaház fantomjának az egyik feldolgozása. Már kezdek közeledni a végéhez. Pontosabban a 316. oldalon tartok a 416-ból. Nekem nagyon tetszik. Lassan haladok vele, mert itt minden egyes szóra pontosan oda kell figyelni, de élvezhető kalandregény egy csipetnyi romantikával. Nem bánom hogy jövőre olvasom csak ki. Így több ideig marad velem a Fantom. 

2. Van úgynevezett őszi könyved, amivel könnyebben átlépsz az év végi időszakba?
Nem jellemző. Mivel csak most érzékelem igazán hogy mennyire változnak az évszakok, időszakok, szokott nálam ilyen "dili" lenni mint pl.: Nyáron nyárit, halloweenkor halloweenit, karácsonykor karácsonyit olvasok. Bár most az utóbbival szakítottam is ebben a helyzetben. Mivel a könyvtár zárva, és nagyon nem is volt kedvem belekezdeni egy hatalmas téli könyvbe, ezért maradt az előző szempontban említett könyv. Valljuk be, nem mindig kell azt követni amit mások elvárnak, vagy a mostani divat, esetleg ebben az esetben az időszakos dolgok. Visszatérve- a kérdésre a válasz: nem. Bármelyik könyvvel könnyen átlépek egyik évből a másikba. Lényeg hogy olvassak és hogy élvezzem. 

3. Milyen új megjelenéseket vársz?
Most az lenne az általános válasz, hogy a Covid miatt egy csomó megjelenést várok, de akkor hazudnék. Ez a helyzet megtanít arra, hogy azokkal a könyveinkkel is törődjünk, amiket eddig nem olvastunk és ott árválkodnak a többi között a polcon. Így mostanában a saját regényeimből gazdálkodok. Bár eléggé nagy szerepe van most az e-book olvasónak is, amire töltöm folyamatosan a könyveket, így nem tudom mennyire tudom ezt az elvemet betartani. A jelenlegi olvasmányomat is azon olvasom. 

4. Mi az a három könyv, amit mindenképp elszeretnél olvasni idén?
Sok könyvet kaptam karácsonyra. Nagyon sokat. A fele életrajzi, amiket nagyon szeretek. Olyanokat kértem amik számomra értékesek, mert olyan emberekről szólnak, akiket nagyon szeretek és kíváncsi vagyok az életükre. A top 3 Halász Judit: Nem születtem varázslónak, Miller Lajos: Az operaművészet szolgálatában és Mucsi Zoltán: Mucsi Zoltán című könyve. Mindenképpen akkor szeretném őket "kivégezni", amikor már túl vagyunk a féléves iskolai hajtásokon, hogy a legnagyobb energiát szentelhessem nekik. 

5. Van olyan könyv, ami esélyes az év könyve címre?
Kettő is van! Mindegyiket nagyon szeretem. Számba vettem az összes ezévi olvasmányomat, és meg kell hogy mondjam, keveset csalódtam. Volt egy pár ami nem lett a kedvencem, de nagy számmal gyarapodott a favourite kategória. De a topik részlegbe Ruby Saw: Kertvárosi pletykája és Gaston Leroux: Az Operaház fantomja került be. Mindkettő nagyon izgalmas, élvezetes, romantikus és kalandos volt. Míg a Kertvárosi cselekménye nagyon pörgött, addig a Fantomé szenvedélyesebb, siralmasabb de annál érzékibb, művészibb hatást keltett. Mégis a Kertvárosi pletyka nyert. Mert azt letenni nem tudtam. 

6. Elkezdted már tervezgetni a jövő évedet?
Amíg ez a fránya vírus itt van, addig nehezen lehet tervezni, de igyekeztem olyan dolgokban gondolkodni, amik megengedhetőek. Mindenképpen szeretnék sokat olvasni, tovább vinni ezt a blogot, különböző platformokon munkálkodni és barátságokat, kapcsolatokat kialakítani. Szeretném ha az iskolai eredményeim is olyanok lennének, amikre büszke lehetek. Mindemellett egészségesen próbálnék étkezni és rengeteget sportolni, mozogni. Hát, ide majd visszatérünk egy év múlva. ☺️

Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...