2021. január 3., vasárnap

Decemberi hónap összegzés 2020

 

Sziasztok kedves Olvasóim! A sok év összegző között szakítsunk egy kis időt a Decembernek is. El hoztam nektek a 2020 utolsó összegzését. 
Hány könyvet olvastál ebben a hónapban? 

9-et, ha nem számoljuk bele azt a könyvet, amit ma olvastam ki, de karácsonykor kezdtem el olvasni. 

Hány oldalt sikerült elolvasnod? 
1 220 ami számomra kevés, de sok is ahhoz képest, hogy mennyit kellett mellette tanulnom és persze készülnöm a karácsonyra. Bár azt hiszem ez mindenkinek egy ördögi kör. Mármint beszerezni a tökéletes ajándékokat karácsonyra, télapóra, na meg névnapra és szülinapra ha van a környezetben olyan ember, aki mostanában ünnepli. 

Mennyit karcoltam molyon? 
Phh...34! Ez iszonyat kevés! Nem fogok kifogást keresni, lusta voltam. Nagyon lusta.

Mennyit idéztem egyes könyvekhez? 
Na az előző számból vegyél el 30-at és megkapod az eredményt. Vagyis 4-et. Mint már tudjátok, nem vagyok egy nagy idézet-mester.

Mennyi blogbejegyzést hoztam létre?
Újra ez a varázs-szám kerül elő, a bűvös 8-as. Nem is értem, miért raktam be ide ezt a kérdést, mert szinte minden hónapban ugyanannyi. De büszke vagyok most magamra, ugyanis azt hittem ennél kevesebb lesz, mert egy kicsit szerettem volna pihenni az ünnepek alatt. Tudom, sokan gondolhatják: miért, ez nem pihenés? De, ez is kikapcsolódás, de az egészet megszervezni, fotózni, keresni, megírni, reklámozni az adott bejegyzést több platformon számomra nem egy óra. De azt hiszem ezt csak a bloggerek tudják olyan jól. Múlt évben semmit nem írtam karácsonykor, így le a kalappal előttem. Bár még most is van egy olyan értékelés, ami 22.-e óta várakozik, de nyugi, annak is eljön az ideje. 

Melyik volt az a bejegyzés, amit kevesen olvastak?
Az Ősz legszebb pillanatai és az Erzsébet királynős bejegyzés. Mindegyiket 9 ember olvasta. 

Melyik volt az a bejegyzés, amit sokan olvastak?
43 emberke olvasta az Ez vagyok én csak filmkarakterekkel bejegyzésemet, aminek nagyon örülök és hálás vagytok nektek. Hatalmas örömet jelent ez nekem. ❤️ Köszönöm

Mi volt a legrosszabb könyv ebben a hónapban?
Talán amiben csalódtam, az a Dash és Lily 12 napja volt. De erről majd olvashattok itt a blogon is, hogy miért. Igaz, az Ábel a rengetegbent semmi sem tudja túlszárnyalni (kivéve a Kinizsi Pál) így nem volt annyira rossz. 

Mi volt a legjobb könyv ebben a hónapban?
Mindenképpen a Vigyázz, Holly Chase! Nagyon meglepett, mert nem erre számítottam. Teljesen kikapcsolt minden formában. Ebbe a könyvbe menekülhettem a sok csomagolópapír és a "Kevin nélkül nincs karácsony" mondat elől. 

A hónap idézete:
"Micsoda értékes, ritka kötelék is ez!- mondta akkor.- Menny és pokol egyaránt lehet."


Remélem tetszett ez a bejegyzés is. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!

Luca 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...