2021. március 13., szombat

L. J. Wesley: 12 első randi (értékelés)

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Egy igazán különleges olvasmányról fogok most értékelést írni, a 12 első randiról. Tartsatok velem! ❤️
Fülszövege:
Pam vagyok, és ez egyáltalán nem az én történetem.
Nem bírtam már elviselni, hogy a legjobb barátnőm letargiában éli az életét egy rosszul sikerült kapcsolat miatt. Lépnem kellett, erre pedig csak egyetlen megoldást láttam. Átvettem az irányítást Sam szerelmi élete felett, hogy havonta legalább egyszer kimozduljon a lakása fogságából, és végre tovább tudjon lépni. Pasik széles választékát szállítottam le neki egy-egy randi erejéig, remélve, hogy ha az igazit nem is találja meg köztük, kiszakad a rátelepedő depresszióból, és újra elkezdi élni az életét. Legjobb barátnőjeként, kötelességem minden segítséget megadni neki, a magam nem feltétlen kedves módján.

Könyv: L. J. Wesley: 12 első randi
Kiadó: Mogul
Kiadás éve: 2019
Oldalszám: 176
ISBN: 9786150046112
Megjelenés időpontja: 2019. június 13.
Hány éves kortól ajánlom? +17
Csillagozás: 


Véleményem a történetről és a szereplőkről: 
Iszonyatosan örültem annak, amikor az egyik reggel ott várt egy üzenet a telefonomon, hogy nincs e kedvem elolvasni a 12 első randit. Ezúton is szeretném megköszönni az írónak a lehetőséget, és Ferger_Jolcsi-nak az ajánlást. Köszönöm!❤️ Kíváncsian és izgatottan vágtam bele. 
Sam a szakítása után sok ideig nem tud talpra állni, így a munkahelyét is hanyagolja. Barátnője Pam, látja, hogy ez így nem mehet tovább. Így ráveszi Samet, hogy minden hónapban menjen el randira, amiket majd ő leszervez. Sam végül beleegyezik, és elkezdődik a nagy randi akció.  
Szinte minden lapon volt valami mosolyogni való. Sokszor nevettem fel rajta. Olyan ikonikus filmeket, sorozatokat és idézeteket rakott bele az író, mint pl.: Az Oroszlánkirály, vagy legyen szó Marvel filmekről, abból is RDJ híres szólásáról.
Ez a könyv összefoglalta az összes rossz randi élményt ami valaha is előfordulhat egy Tinderen megismert személlyel való találkozás alkalmával. Na jó, lehet hogy vannak rosszabbak, de azok már tényleg a kritikus eset alá tartoznak. Tanulság! Mindig alaposan nézz utána az illetőnek, ha Tinderen beszélsz le randit. Vagy inkább ne is Tinderezz.
Annak ellenére, hogy egy téma körül (randizás, munka, könyv írás) forognak a cselekmények, egyáltalán nem egy lapos story. Sőt, ilyet egyáltalán nem lehet rá mondani. Jó hangulatú, fordulatos. 
Hihetetlen hogy L. J. Wesley mennyire ért a nők nyelvén, hogyan tudta és tudja leírni hogy mik járnak a fejükben, mit érezhetnek különböző helyzetekben. Komolyan mondom, ez a regény elmehetne az új Bridget Jones-nak. Annyira jó. 
Egy regény a tovább lépésről, újrakezdésről és önmagunk megismeréséről. 
Pam igazán jó barát. Lehet hogy az elején úgy tűnik, hogy csak szivatásból próbálja rávenni barátnőjét a randizásra és a munkára, de a végén abszolút megérthetjük, hisz ezzel kihúzta Samet a gödörből. Furcsa egy jellem Pam, de meg lehet szokni, kedvelni.
Sam bátor. Igen, az. Olyan helyzetekbe került egyes oldalakon, amit magának kellett megoldania, és meg is oldotta. Nagyon ügyesen. Végig kísérhettük azt a folyamatot, hogyan épül fel abból az állapotból, amit egy szakítás okozott. 
Lágy, rövid limonádé, mosolygós csattanóval ellátva. Humoros és izgalmas. Csak ajánlani tudom. 

Kedvenc idézetek: 
"Soha ne azzal törődj, hogy mások mit mondanak rólad."

"– Nem a könyv miatt, hanem csak azért, mert vége a könyvnek, nincs tovább.
– Könyvmásnaposság?
– Ez az! – kiáltottam fel. – Könyvmásnaposság. Ezt akarom elérni. Napokig ne tudjanak mást olvasni."

Remélem kedvet kaptatok a könyvhöz. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...