2021. július 3., szombat

Júniusi hónap összegzés 2021

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Hamar eltelt ez a hónap is, aminek lába már belenyúlt a nyári szünetbe. Kinyitottak a strandok, lehetett menni fagyizni, a Balaton hűs vize is hívogatott. A rengeteg jó dolog mellett pedig nem maradtak el a könyvek sem. Jöjjön most egy hónap összegzés! Tartsatok velem!
Hány oldalt sikerült elolvasnod?

Kérem szépen sikerült megdöntenem a rekordomat! 4256 oldalt olvastam júniusban! El sem hiszem! Ezért szerintem kijár egy dícséret. Rengeteg minden történt, főleg az évzáró miatt, de nem gondoltam volna, hogy ennyit sikerül. WOW

Hány könyvet olvastam ebben a hónapban?
És ez a rekord is megdőlt 3 mesekönyvvel az oldalán. 16 regényt mondhatok elolvasottnak, plussz egy felet, amit abbahagytam. 

Mennyit karcoltam molyon?
Próbáltam aktívabb lenni ezen a felületen is az előző hónaphoz képest. Egészen szép szám jött ki végül, 55 karc. 

Mennyit idéztem egyes könyvekhez?
Igen, az idézetekkel még mindig bajban vagyok, de azért 5 idézet azért nekem is jutott. 

Mennyi blogbejegyzést hoztam létre?
A szerencse számom, a 13 szám jött ki, de úgy, hogy előre írtam meg bejegyzéseket, és 1 már kint van, és 1 még jóváhagyásra vár. Tehát valójában 15. 

Mi volt a legrosszabb könyv ebben a hónapban?
Estelle Maskame: Mondtam már, hogy hiányzol? című könyvében nagyot csalódtam, ugyanis nem ilyen befejezésre számítottam. Ez jól lerontotta a sorozat iránt érzett szeretetemet. 

Mi volt a legjobb könyv ebben a hónapban?
3 ilyen is van. Ruby Saw: A rezervátum titka, J.L. Armentrout: Shadows-Árnyék, és Kiera Cass: The Selections- A párválasztó versenyzik, de leginkább az utóbbit mondanám első helyezettnek. A többi dobogós, de azokat is imádtam. 

És mik történtek még?
- Majdnem 1 év után visszavittem a könyveket a könyvtárba a Covid miatt
-Strandoltam
-Voltam a Tropicariumban
-És a Budai vár alatti labirintusban
-Meg a Halászbástyán
-De a Margit szigetet sem hagytam ki
-Elmentem Gödöllőre megnézni egy Sissy operettet
-Karib tenger kalózai fan lettem, és ezzel helyet kapott a szívemben Will Turner is
-Éjjel 1-kor találkoztam egy sünivel az utcán
-Buliztam a barátokkal
-És palacsintázóba is elmentem velük
-Elbúcsúztam az osztálytársaimtól, de nem örökre

A hónap idézete:
"– Első számú szabály, ha szóba elegyedsz egy olaszal – morogta Ren. – Imádnak mindenkit útba igazítani. Főleg, ha fogalmuk sincs, miről van szó."

A hónap zenéje:

Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...