2022. február 26., szombat

Ruby Saw: Sorsok- Könyvajánló

 


Sziasztok! Ebben a bejegyzésben az egyik kedvenc írónőm, Ruby Saw: Sorsok című sorozatáról hozok értékelést. A mini novellák az írónő könyveiből kiragadott egyes karakterek gondolatait, múltját és sorsát mutatja be. Mindegyik igazán egyedi, és nekem nagyon tetszett a változatossága a sorozatnak. Rengeteg információt megtudtam azokról a személyekről, akiket eddig nem is ismertem jól, vagy egyáltalán nem. Jó olvasást hozzá!

Alex
Alex Austin mindig is a kedvenc férfi főszereplőim közé tartozott, és jelenleg is ő tartja az 1. helyet a dobogón. Régóta érdekelt a története, és azt hiszem még sokakat, hiszen a Kertvárosi pletyka elején olyan titokzatosságot mutatott, hogy az ember rendesen elhitte róla a pletykákat. Sajnálom a volt feleségét minden téren. A természet adta helyzete és a befolyásolt oldala miatt is. Viszont Alex még nagyobbat nőtt a szememben a mini novella hatására.❤️❤️❤️


Leah
Leah könyve nagyon érdekelt, hiszen olyan különleges helyzetben volt, nem tudtam elképzelni hogy lehet felnőni 4 férfi társaságában. És emellett ha jól emlékszem még testvér extrákkal kapcsolata is volt az életében, szóval abszolút kíváncsi voltam rá. Megtudtam, hogy az élete egyáltalán nem a tipikus rózsaszín felhős álom élet volt. Épp az ellentéte. El sem tudom képzelni hogy tehetett a saját családja ilyen szörnyű tettet. Ám a szememben így Leah még nagyobbat nőtt, és tetszik erőssége és kitartása. A fiúk is jobban a szívemhez nőttek az előzmény elolvasása közben. Szívesen olvasnám tovább a történetét. ❤️

Heaven
Heaven számomra ismeretlen karakter volt, épp ezért lettem kíváncsi az ő történetére. Nem tudom milyen az, ha valakinek nincs anyukája, de a könyv elszomorított, ugyanis vele beleshettem azok életébe, akiket nem várja 4 kar otthon, mint anya vagy apa. Heaven számomra egy igazán szimpatikus karakter lett, és nagyon kíváncsivá tett a Fordulj a nap felé kapcsán. 

Evan
Az Álom sorozat az egyik kedvencem volt. Annyira titokzatos és különleges volt a története! A gyenge pontom pedig az, ha szellem és hús vér ember között alakul ki szerelem, szóval ez nálam nagyon bejött. Evant eddig is nagyon bírtam, mert annyira jó kisugárzása volt, annyira cuki és kedves szereplő számomra, hogy nem is tudtam volna nem nem várni az ő könyvét. Nagyon tetszett, ez a Sorsok kötet. 

Snake
Snake-et mindig is egy gyáva és beképzelt férfinak tartottam. Gondoltam, ha elolvasom az ő sorsát, múltját, akkor majd megszeretem. Hát nem. Sosem tett le olyat, amivel megérdemelte volna azt a hatalmat, hogy mások felett bíráskodjon, utasítson és a lányokra nézve, megerőszakoljon sokakat. Szó szerint igazi kígyó a magánéletében is, de azért jó volt ilyet is olvasni Ruby-tól. Örültem, hogy megismertem azt az oldalát is, amiben egy igazi rossz fiút kell bemutatnia, és furcsa módon ez is tökéletesen ment, számomra ugyanis átjött a lényeg, és az Inferno körüli hangulat. 

Dimitrij

Azt hiszem mindig is szerettem az orosz irodalmat. Vegyük például az Anasztáziát, vagy a nyáron oly megszeretett Anna Kareninát. Nem is kérdés, hogy Dimitrij mennyire belopta magát a szívembe. Múltja neki sem könnyű, hiszen a családi háttere és a származása megnehezítette a dolgokat. Örültem hogy egy olyan szerető család körforgásába kapcsolódhatott bele, mint Sebastian családja. Jó volt bele lesni a gondolataiba. Nekem ez is nagyon tetszett, főleg a hangulata miatt.

Mathys
Azt hiszem a Vadak könyvből Mathys-nek volt a legdurvább sorsa. Nehezen tudtam elfogadni, hogy ez jutott neki, és épp ezért lassabban haladtam vele mint a többi Sorsok novellával. Úgy érzem, ebben volt a legtöbb érzelem, és talán ez az oka annak, hogy egészen mostanáig nem tudom feldolgozni. Mathys nagyot nőtt a szememben és rettenetesen sajnálom szegénykét. Viszont büszke vagyok rá, amiért úgy ahogy felkelt a porból és nyitott a világ felé. 

Remélem tetszett a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...