2022. június 4., szombat

Cassy Blacksmith: Te leszel a következő (értékelés)


Sziasztok kedves Olvasóim! A mai bejegyzésben egy úgymond tini krimit hoztam, ami igazából mindenki számára érdekes olvasmány lehet. Fordulatos cselekménye teljesen magával ragadott. Jó olvasást hozzá!

Fülszövege:

Obscure Valley nem egy olyan hely, ahová szívesen költözik az ember. Kígyók, krokodilok, csúszómászók… Hazel mást se szeretne jobban, mint egy kis időre eltűnni, így a szülei válása után apjával a Mississippi melletti kisvárosba költözik.
Hazel arra vágyik, hogy normális, nyugodt életet éljen.
De nincs biztonságban.

Mert ott van Gail Huber.

Gail Huber vonzó. Gail Huber veszélyes.
Gail Huber megölte a szüleit.

És Gail Huber le sem száll Hazelről.

A közeli Baton Rouge-ban két fiatal tűnt el, holttestüket meggyalázva nyilvános helyen hagyták. Obscure Valley-ben mindenki meg van győződve róla, ki tette. Ám Hazel kitart álláspontja mellett, hogy Gail ártatlan, egészen addig, míg az egyik osztálytársukat holtan találják a közeli mocsárban. Mert minden nyom arra utal, hogy Gail követte el a szörnyű gyilkosságot.

Aztán valaki egymás után mészárolja le a kisváros diákjait…


Adatok: 
Hány éves kortól ajánlom? +14

Csillagozás: 

Véleményem a történetről és a szereplőkről:
Először is, nagyon szépen köszönöm az írónőnek a recenziós példányt. Még sose hallottam a könyvről, ám fülszövege elsőre felkeltette az érdeklődésemet. Hát még a borító. Kicsit féltem tőle, mert szinte mindegyik krimihez úgy állok hozzá, hogy tudom, nem az én világom, de amikor belekezdek, ugyanúgy tudom élvezni mint más könyveket.
Már az elején éreztem azt a komfortos hangulatot, ami bizony mások számára meglepő lehet, hiszen egy hátborzongató, úgymond elátkozott városról beszélünk. Mégis én nagyon szerettem a helyszínt. Tipikusan egy olyan eldugott város, ahol olyan tetteket lehet végrehajtani, amik egy thrillerben vannak.
A szerelmi szál igazán szépen ki volt dolgozva, és nekem, egy nagy romantikus fannak nagyon bejött. Aranyos volt látni, hogyan ismerkedik össze két ember, és Hazelnek a vívódásai annyira életszerűek voltak!
Emellett mély gondolatokat is elcsíphettem, amikkel nagyon egyet tudok érteni.
"Megtanultam, hogy a halál az egyetlen, aki nem cselekszik előítéletekkel. Számára mindenki egyforma. Mindegy a kor, a nem, a származás, a múlt. Sajnos azért hal meg olyan korán a legtöbb jó ember is.
A halál sosem válogat."

A szereplőket is megkedveltem. Sok hasonlóságot találtam köztem és Hazel között, mint például, hogy ő se szeret felülni a körhintákra. A kedvencem az, hogy amikor az ember tudja, hogy egy krimit olvas, az elejétől kezdve mindenkire gyanakszik, és ez a legszebb benne. Hogy a történet bármikor megváltozhat, nem kiszámítható. Tetszett, hogy így én is együtt tudtam nyomozni főszereplőnkkel. Úgy gondolom, sokakat érdekelhet a könyv efajta tulajdonsága miatt. 
Hazelt egy nagyon erős karakternek tartom, és én biztos hogy nem lettem volna képes végére járni a dolgoknak, kockáztatva az életemet. Büszke vagyok rá, és le a kalappal előtte. 
Amikor elővettem a könyvet minden nap, egy olyan kikapcsolódást nyújtott, amiben megjelent egy kicsi feszültség, izgulás a cselekményt illetően. Nekem nagyon tetszett és szívesen olvasnék még az írónőtől, akár ebben a műfajban is. Köszönöm az élményt, és mindenkinek nagy szeretettel ajánlom. 

Ennyi lett volna mára. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...