2022. június 6., hétfő

Ruby Saw: Fordulj a nap felé! (értékelés)

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Legúabb bejegyzésemben egy olyan könyvről olvashattok, amit már nagyon vártam, és 100%-ig meghozza a kedvet a nyárhoz. Jó olvasást hozzá!

Fülszövege:
Vannak ​olyan kapcsolatok, melyek nem a nulláról indulnak, hanem a közepétől, hogy aztán eldönthessék, előről akarják-e kezdeni, vagy belevetik magukat az ismeretlenbe, és sodródnak.
Heaven és Carlos kapcsolata pontosan ilyen.
Heaven élete sohasem volt egyszerű. Az édesapja egyedül, anya nélkül nevelte fel. Kizárólag egyetlen emléke maradt édesanyjától, a virágoskertje, amelyet az apja gondosan oltalmaz. Egyik nap zajos összetűzésbe keveredik az új kertésszel dédelgetett virágai miatt. A fiatal nő később elnézést kér. A bűntudat annyira nyomasztja, hogy túlzottan is jó viszonyba kerül a férfivel.
Carlos szintén egyedülálló szülő, aki tizenöt éves fiával Mexikóból érkezett az Államokba, egy jobb élet reményében. Carlos és Gael nagyon eltávolodtak egymástól, mióta Beverly Hills-ben tartózkodnak. A férfinek váratlanul az a nő nyújt segítő kezet a fiával kapcsolatban, akiről azt gondolta, soha az életben nem fog szóba állni vele.
A két életút találkozik, és felfedezik, hogy sok mindenben hasonlítanak.
Heaven képes mindent feladni egy fellángolás miatt? Carlos el meri mondani, milyen árat fizetett, hogy az Államokban kezdhessen új életet? Kettejük kapcsolata vajon milyen érzésekre épül?

Adatok: 
Hány éves kortól ajánlom? +17
Csillagozás: 

Véleményem a történetről és a szereplőkről:
Már nagyon vártam hogy elolvassam, hiszen a Sorsok sorozatból már megismerhettem az egyik szereplőt, akik igazán szimpatikusak voltak számomra. 
Már az első oldalnál éreztem, hogy ez nagyon fog tetszeni nekem. Érdekes, nem mindennapi történetről, kapcsolatról szól. Én nagyon élveztem olvasni jó hangulata miatt. Spanyolos vonala egy olyan érzést keltett bennem, ami meghozta a kedvem a nyárhoz, és hogy újranézzem a Dirty Dancing második részét. Tényleg, ez most nagyon betalált nálam. Emellett annyira lenyugtatott, egy olyan biztonságos érzést adott, csakúgy, mint az egyik főszereplőnk, Carlos kisugárzása. 

Ritkán mondok ilyet, de lehet hogy most ő van az első helyen Alex Austin helyett. Carlos egy megtört lélek, akinek nagyon kell a támogatás és a női tanács, jelenlét az életében. 

"Mert az emberek változnak, és idővel mássá válnak, nem azok maradnak, akik az elején."

"Boldog voltam, hogy ebben a rohanó és modern világban ilyen sokan olvasnak, hiszen az olvasás menekülés az életből, vagy éppen előle. Számomra is valami hasonlót jelentett, mert addig sem a saját problémáimmal voltam elfoglalva, hanem egy teljesen más világban éltem."

Ez igaz Haevenre is, méghozzá teljes mértékben. A női főszereplő nagyon erős volt ebben a regényben is. Belevaló, merész, humoros, ésszerű gondolkodással ellátott. Mégis különbözik az eddigi Ruby Saw által megírt női karakterektől. Éreztem a jellemében egy szerénységet, ami valószínűleg a múltja miatt lehetett jelen. Ez nagyon tetszett, és nagyra becsültem, hogy nem volt nagyképű, vagy az a "majd én megcsinálom, hiszen mindenkinél erősebb vagyok" szereplő. Van még egy tulajdonság amit kedveltem benne. Az elhatározottsága volt az. Hogy mert nemet mondani. Sok embernek ez nem megy, és itt a példa, hogy mikor kell és mikor nem szükséges kimondani a varázsszót. 

Olyan lassan, kis lépésekben haladtak egymás felé, és ez annyira aranyos volt! Jobb így, mint egyből szenvedélyesen, vagy csak nagy huzavona árán egymásba szeretni, mint az megszokott a mai romantikus regényekben. Azt éreztem, hogy olyanok ők egymásnak, mint az angyalok. Azt helyettesítik a másik életében, ami nincs. Akkor kopogtattak be a másik ajtaján, amikor a legnagyobb szükség volt. Nem egy tipikus romantikus lépés, de emberi. ❤️
Kikapcsolt, sokat adott, megsimogatta a szívemet ez a könyv. Emellett meghozta a kedvemet a nyárhoz, amiért hatalmas taps! Jó, mit is vártam egy Ruby Saw regénytől? :-D Köszönöm ❤️

Remélem kedvet kaptatok a könyvhöz. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...