2019. december 1., vasárnap

A film ami elvarázsolt mindenkit

Sziasztok kedves olvasóim! Nézzétek csak meg, milyen nap van ma! Bizony, elseje. Méghozzá Elza napja. Mi szerdán néztük meg a moziban a Jégvarázs 2. részét. 
Én imádtam a Jégvarázst. Mikor megszereztük, minden este azt néztük. Nagyon sokat hallottam már a 2. részéről. Izgatottan vártuk, hogy bejussunk a filmre. Szombaton megpróbáltuk megnézni, de az összes hely betelt. Ilyen is ritkán van. Szerdán visszamentünk. Most megengedtük magunknak a színes cukorkás pop cornt.
A jól ismert dal köszöntött minket. Iszonyat izgalmas volt. Az első részt azért volt jó, mert akkor ismerkedtünk meg először a Jégvarázzsal, ez meg azért mert folytatódott a story. Kedvenc részem az volt, amikor Krisztof énekelt. Ez engem nagyon meglepett, mert még nem hallottam a hangját énekben. Látványos volt. A hangok is jók voltak. Felbukkantak a megszokott motívumok. Felfedezhettük Erendél más tájait is. Kicsit a múltba is visszacsöppentünk. Sok megható pillanattal volt tele. Azt vettem észre, hogy ez nem egy 6 évesnek való. A kicsik nem értik, mert sokkal komolyabb volt mint az első része. Durván 10 plusszos volt. Bár Olafon mindenki nevetett, ez tény. 😊⛄De gyönyörű.

Fülszövege: Miért született Elza varázserővel? A válasz egyszerre szólítja el a lányt és jelent veszélyt királyságára. Annával, Kristoff-fal, Olaffal és Svennel együtt veszedelmekkel teli utazásra indul, hogy fényt derítsen a titokra. Legutóbb hatalma túl sok volt a világ számára, most azonban mindenki azt reméli, elegendő lesz.


Aki meg szeretné nézni (ajánlom hogy moziban, mert sokkal jobb a hatás) jó szórakozást kívánok neki. Tipp: ne hétvégén menjetek, mert fix, hogy alig találtok helyet, hétköznap elviselhető volt.
További szép napot!
Luca

A nap kérdése:
-Szereted a Jégvarázst?
-Láttad a második részét? Mennyire volt rád hatással?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...