2019. december 7., szombat

Elmúlt a November, jön a December

Sziasztok kedves Olvasóim! Eltelt egy újabb hónap. A December is beköszöntött. Most ebben az egy hétben nagyon sok jó dolog történt. 
Például December elsején esett a hó. Igazából csak szállingózott, de másnap reggelre gyönyörű havas tájra ébredhetett az ember. Noha a nagyrésze latyak lett, még most is van egypár maradék hófolt.❄
Tegnap még a Mikulás is eljött. Már most érzem, hogy nehéz lesz ezt visszafogyni 😁🍫

De kanyarodjunk vissza Novemberhez.

Mi volt a kedvenc könyved ebben a hónapban?
Hihetetlen, most nagyon jó könyveket fogtam ki. Mindegyik tetszett. Nem volt olyan ami ne melengette volna meg a szívemet. 

Mi volt a legrosszabb könyv amit olvastál ebben a hónapban?
Hogyha az előbb azt írtam, mindegyiket imádtam, akkor valószínűleg nincs olyan, ami nem nyerte el volna a tetszésemet.

Mennyit karcoltam a Molyon?
39 csodás karc született. Majdnem 40. Ez egy szép szám.


Mennyit idéztem egyes könyvekhez?
8-at. Még emlékszem, a legtöbb Balázs Ágnes: Feladó: Fekete szivárványából és Marieluise von Ingenheim: Egy kislányból császárné lesz (Sissy 1.)-ből volt.

Mennyi blogbejegyzés született?
9 tartalom került fel a blogra. Szerintem nagyon sok kalandban volt részem ezek írása közben.

Melyik volt a legnézettebb bejegyzés?
A 11. Molyszülinap https://csakegyluca.blogspot.com/2019/11/11-moly-szulinap.html?m=1 amire számítottam is, ugyanis ez egy nagyon meghatározó esemény és egyben élmény volt számomra. Ezt 37 ember látta.

Melyik volt az amelyiket, nem nézték annyian?
Ez Balázs Ágnes: Feladó: Fekete szivárvány értékelés volt  https://csakegyluca.blogspot.com/2019/11/balazs-agnes-felado-fekete-szivarvany.html?m=1 ezt sajnos csak 3 ember nézte meg. Kár, mert szerintem megérdemelné ez a gyönyörű könyv, hogy kicsit felkeltsem vele valakinek az érdeklődését és esetleg el is olvassa. 

Egy gyönyörű December köszöntő idézettel búcsúznék mindenkitől:
,,December az úton
szánkóval szalad,
karácsonyi kedvvelkincset osztogat.Piros ünnepet hoz,fenyők illatát,hóember a kertbenkicsípi magát!" 
Fésűs Éva

További szép napot kívánok mindenkinek! 
Luca

A nap kérdése:
-Nálatok is esett a hó? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...