2020. április 6., hétfő

Márciusi hónap összegzés

Sziasztok kedves Olvasóim! Tudom, nehéz volt ez a március mindenkinek, koronavírus, meg minden, de attól függetlenül jöjjön a hónap összegzés. ☺️
Hány könyvet olvastál ebben a hónapban? 
12 elolvasott könyv. Szerintem a következő hónapban sokkal többet tudok majd olvasni, hisz' az időm is több lesz. 

Hány oldalt sikerült olvasnod?
1198. Majdnem 1200. Ez egy szép szám. 

Mennyit karcoltam a molyon? 
62 karc született.

Mennyit idéztem egyes könyvekhez?
2. Bár többre emlékszem, de lehet, hogy azt kitörölték, mert már szerepelt egyszer. A Kis hercegből nagyon sokat tudtam pedig.

Mennyi blogbejegyzést hoztam létre?
8 szépséges bejegyzést

Melyik volt az a bejegyzés amit kevesen olvastak?
9 ember nézte meg azt a bejegyzésemet, amiben Mikszáth Kálmán: Szent Péter esernyője című könyvről írtam értékelést: Itt olvashatjátok

Melyik volt az a bejegyzés amit sokan olvastak?
93 ember, már csak kicsi kellett a 100-hoz, olvasta azt a bejegyzésemet, amiben a hugom vászolt kérdéseimre. Itt olvashatjátok

Mi volt a legrosszabb könyv ebben a hónapban?
Nem volt ilyen ☺️

Mi volt a kedvenc könyved ebben a hónapban?
Amit már az előbb is említettem, Mikszáth Kálmán: Szent Péter esernyője valami fantasztikus könyv volt. Az egyik legjobb kötelező olvasmányom eddig.

Remélem tetszett a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot. Szép napot kívánok!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...