2020. április 5., vasárnap

Retro zene book tag

Sziasztok kedves Olvasóim! Itt is lennék egy újabb bejegyzéssel. Gina (https://ginabirodalma.blog.hu/)kihívott egy book tagre. Hihetetlen! Jó embert találtál, ugyanis imádom a retro zenét. Igazából mást nem is hallgatok. Bár a hugom mellett kicsit nehéz, mert ő pont a mai zenéket kedveli. De egye fene, most jöjjön a book tag! 

Egy könyv ami megtanít valami fontosra
Pont egy órája fejeztem be a Micimackót. Szóval tessék figyelni a blogot, nemsokára itt az értékelés. 😉Megtanított arra, hogy játszani kell, próbáljunk megélni minden pillanatot, legyünk gyerekek ameddig csak tudunk. Legyünk barátságosak, értékesek, gondolkozzunk pozitívan. Mert ez a legfontosabb. 

Egy könyv amiben a főszereplőnek természet feletti képessége van. 
Szerintem a Harry Pottert nem is kell említenem, az egész egy varázslat. Nyugi, nem spoilerezek semmit, de már kiskorában olyan képességgel rendelkezett amivel egy gonosz varázslót is legyőzött. Amúgy visszatérve a számra, imádom a Tűzvarázslót. 😄Az értékelést itt olvashatjátok

Egy könyv amiben életre szóló barátság alakul.
Nyugi, ez is spoiler mentes. Nem szól másról ez a könyv mint a barátságról. A tiszta barátságról. Meg természetesen az igazságról. De nagyon jó volt. Az értékelést itt olvashatjátok

4. Neoton família: Santa Marina
Egy könyv amiben messzire utaznak
A két lány, Tess és Sonya Korfu szigetére mennek, nyaralni, kikapcsolódni, kalandot keresni. Haj, de sok kaland szakad a nyakukba! A legjobb, hogy mindketten kirángatják magukat saját konfortzónájukból.

5. TNT: Bolond aki sír
Egy könyv a szerelemről
Ez volt életem első romantikus könyve. Egy éves keresztül minden este olvastam belőle egy picit, míg végül nyáron kiolvastam. Sírtam is rajta, úgy bizony. Potyogtak a könnyeim. Gyönyörű volt.

6. Dés László: A zene
Egy könyv aminek a középpontjában a zene áll.
Ha már zene, ha már retro, akkor R-Go! Az egyik kedvenc együttesem. Imádtam olvasni, szinte minden bejegyzésemben feltűnik az R-Go, vagy ez a könyv. Az értékelést itt olvashatjátok

Egy könyv aminek középpontjában gyerek(ek) áll
Ez is az első könyveim között volt. Jaj, de szerettem. Mivel, most itthon vagyok, úgy rámtört a nosztalgia, így ma elkezdtem olvasni ennek a sorozatnak az 5. részét. Újra átérzem azokat az emlékeket, amik még akkor voltak. Mindenkinek csak ajánlani tudom. 

Egy könyv erdőben/melett játszódik.
Az egész könyv egy csodálatos erdőben játszódik tele a múlttal, jóval és rosszal. Érdekes, kalandos, szomorú, vidám. Fantasztikus.❤️Az értékelést itt olvashatjátok

Egy könyv aminek egy lány van a borítóján.
Tyű, nagyon sok ilyen könyv van. De az egyik kedvenc romantikusomat választottam. Ez volt az a nagyobb könyv, amit egy hét alatt (akkor az nagyon gyors volt számomra) kiolvastam. Miért? Mert annyira pörgött a story. Azóta is kedvencem David Levithan.

Egy könyv amiben az egyik főszereplőnek gondja van az alkohollal vagy aminek a borítóján szerepel.
Eddig még nem olvastam ilyen könyvet. 

Remélem kedvet kaptatok valamelyikhez. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot. Szép napot kívánok!
Luca

Képek forrása: saját, moly.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...