2020. május 4., hétfő

Ezt néztem egy hétig

Sziasztok kedves Olvasóim! Egész héten erre a bejegyzésre készültem. Még egyszer azt hiszem Március 15-én csináltam egy olyat instán, hogy kiraktam storyba mit néztem aznap. Így megkérdeztem tőletek, mi lenne ha egy megosztanám egy hetemen mit néztem. Így esetleg adhatok pár öteletet, mit nézhettek a karanténban. 

Hétfő
-Reggeli; ez az RTL-en szokott menni reggelenként. Egy ilyen beszélgetős műsor. Míg nem ébredek fel teljesen a sulihoz idegileg, addig ezt szoktam nézni. 
-Angyalbőrben 1. évad 10. rész: imádom ezt a sorozatot. Tök jó korleíró és a történetek is jók. Tele van viccel, szinte állandóan nevetned kell rajta.
-Csak szex és más semmi: ezt este néztük, mivel véget ért a sorozatunk amit hétköznaponként szoktunk nézni. De imádom ezt a filmet. Annyira magyar és annyira jó! Tényleg ez a the best!

Kedd
-Reggeli
-nem írtam le mit néztem ebéd közben és elfelejtettem 🤣
-Showder Klub: ez egy olyan műsor, melyben pár híres ember vicceket ad elő és minőségieket.
-Isten veled Magyarország: ezt nem néztem túl sokat

Szerda
-Reggeli
-Lelkük rajta: 4 szellem beköltözik egy munkamániás testbe (amit Robert Downey jr. alakít, óriási) és későn tudják meg, hogy azt az együtt töltött időt azért kapták, hogy elvégezzék azt amit haláluk előtt nem tudtak. Így addig járják az utat míg a szellemek el nem tűnnek. Fantasztikus volt!
-Észbontók: ez egy olyan tv műsor, amiben behoznak 4 hülyét és a külső szemlélőknek, híres embereknek, el kell találniuk hogy az adott állításokra vajon tudják e a választ. Azok a beszólások tényleg észbontóak!

Csütörtök
-Reggeli
-Love, Simon: ez egy homoszexuális tini srácról szól akinek egészen máshogy sikerül a coming out, mert közben hazugságok, csalások, barátok és szerelmek követik kalandjait. Imádom ezt a filmet (talán azért is mert Nick Robinson a főszereplő 😄). De ennek a filmnek mélyebb mondanivalója is van.
-Nem férek a bőrödbe: egy anyuka és a lánya lelke felcserélődik és csak akkor kaphatják vissza a testüket, ha már elintézték dolgukat. Persze innen sem marad el a poén.

Péntek
-Csinibaba: ez a film a 50-60-as éveket  mutatja be Magyarországon. Tele viccel és kalanddal.
-Made in Hungária: ezt csak azért néztem meg, hogy egy kicsit átérezzem a Majálist még itthon is. Ugyanis az elején van egy Majálisos rész. ,,Idén egész pörgős a Majális". Ez is a retro időszakot mutatja be 60-as évek végét. Szerelemmel és sok-sok zenével!
-Bödörék: nem szoktam TV2-őt nézni, de most kiváncsi voltam erre az most induló sorozatra. Nyilván Stohl András miatt. Nagyon jó színész, de ez kicsit vontatott volt. Volt benne egypár poén, de nekem ez nem annyira az én műfajom. Már vártam a végét, mert már annyira untam. De a második részt várom, kiváncsi leszek, hátha az jobb lesz. 😉

Szombat:
-családi videók
-ebéd közben nem tudom mit néztünk😂
-Made in karantén: ez hasonló mint az X Faktor, csak karanténos verzióban. Nagyon örültem annak, hogy 2 új arc is került a zsűrik közé: Sztarenki Dóra, Szabó Győző
-Mellékhatás: imádom! Ebben is szintén szerepel Sztarenki Dóra. Annyira minőségi! Az intro-ja iszonyat jó. Eskü, mintha nem is magyar lenne, hanem külföldi, mert azon a szinten van! Baromi jó! A hetem fénypontja! Az élet azt az oldalát mutatja be, amit külső szemmel az ember nem mindig vesz észre.

Vasárnap
-youtube
-A csajn jár egyedül: ebből egyszer csak egy kis részt láttam. Majd jött a tévében múlt hét vasárnap. Igaz, nem az elejétől néztem, de első látásra beleszerettem! Mintha csak magamat látnám, egy új kedvencet avathattam.
-Maradj haza magadnak: ez 4 híres ember életébe kukkanthatunk bele, hogyan viselik ők a karantént.
-Segítség! Itthon vagyok!; a kedvenc színészeim szintén karanténban! Különböző szerepet alakítanak, de általában végig röhögöm az egészet.
-Állítsátok meg Terézanyut!: Nem bírtam ki, meg kellett néznem. Most olvasom ezt könyvben. A filmet még a könyv előtt láttam. A kedvencem!!! Szerintem ezen a héten ki lesz olvasva, szóval érdemes figyelni a blogot!

Remélem tudtam tippet adni, mit nézzetek ha nincs más ötletetek. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot kívánok!
Luca

Képek: Pinterest, Snitt.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...