2020. május 9., szombat

Karantén book tag

 
Sziasztok kedves Olvasóim! Molyon @Szmelus kihívott egy ilyen book tagre. Sajnos nem tudtam ennek a book tagnek a nevét, ezért ezt a címet adtam neki. Előre is elnézést kérek ha valami másik neve van. Lényeg a lényeg, most ezt kitöltöm. ☺️

1. Mi az, amit megteszel most, hogy a napjaidat otthon töltöd? Olyat, amit régóta halogatsz?
Igazából nem nagyon változtak a napjaim. Mivel iskola van délelőtt, így szintén csak a délutánom szabad. Küszködök az internettel, ez elég sok energiámat leszívja. Az online órákról nem is beszélve. Amire nagyobb hangsúlyt tudok fektetni, az a rajzolás és festés. Az olvasás mellett nagyon sokat rajzolok. Karantén alatt találtam rá az Emberek nevű retro együttesre. Általában a zenéikhez szoktam rajzolni. Teljesen kikapcsol. 

2. Mi az, ami átértékelődött benned, amit fontosnak gondolsz és ezentúl másképp fogod csinálni a mindennapjaidban?
Most tudtam meg igazán mennyire fontos a nap. A mi napunk. Tudod, az égen az a szikrázó izé. Rémlik? Ez az óriási csillag. Annyira jól esik mikor lemegyek a boltba és ő ott van velem. Adja nekem folyamatosan a D-vitamint. Ahogy simogatja arcomat, ahogy átöleli testemet, jó barátok lettünk. Mindenképpen számítani fogok rá akkor is ha már nem lesz vírus. 

3. Mi az, amire több időt tudsz fordítani, mint eddig?
A fotózás. Általában mire megcsinálom az összes leckét, dolgomat és oda jutok hogy fotózni tudjak, addigra már lemegy a nap. Így nem lesz fényem. A villanyt meg meg akarom felkapcsolni mert akkor látszódik az árnyékom. 

4. Lett-e újabb hobbid?
Az jó válasz hogy körömfestés? A suliban nem engedték, de én annyira imádom kiélni kreativitásom. Egyszer az évzárón mentem be festett körömmel, mikor odaadták a bizonyítványt ez volt az első amit megjegyeztek. Most itthon vagyok, senki nem látja, tök jó buli!😄

5. Átértékelted-e az emberi kapcsolataid, vagy változatlanul ugyanúgy gondolkodsz felőlük?
Ez az egy dolog amit elhanyagolok. Egész nap a telefon fölött ülök, tegnap még meg is fájdult a hátam a sok görnyedéstől és nem jut annyi idő rájuk mint általában a suliban. Innen is köszönöm nekik a sok segítséget! Persze szoktunk videochatelni, de az mégis más. 

6. Tartottál-e önvizsgálatot – hiszen ez az időszak elsősorban erre jó – felfedeztél-e magadban jót, vagy új jellemhibát?
Nem igazán. Ugyanolyan őrültnek, álmodozónak, könyvmolynak és mindenfélének gondolom magam. Ez nem változott. Mivel én én vagyok!

7. Mi az, ami a legjobban hiányzik?
Minden. Az a megszokott mozdulat, hogy megyek busszal az iskolába, ha akarok akkor családdal együtt indulunk a moziba, veszem ki a könyveket a könyvtárból, sétálunk az utcán, de ami a legjobban, vidékre megyünk, bejárunk minden zegzugot. Most itt Pesten úgy érzem magam mint a kalitkába zárt madár. Már unom. Úgy lemennék a Balatonhoz, vagy akárhová, csak el innen Pestről.

8. Van-e olyan könyv, ami rég várt elolvasásra, mondjuk mert hosszú, vagy nehéz olvasmány, és most sorra került?
A. A. Milne: Micimackója. Olyan jól esett, úgy mosolyt csalt az arcomra. ❤️

10. Sportolsz-e, teszel-e többet az egészségedért, a test-lélek-szellem- egységes harmóniájáért?
Szellemileg a rajzolás segít, sportolási szempontból pedig néha napján otthon mozgok. 

Remélem tetszett ez a bejegyzés. Kitartást kívánok! Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot kívánok!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...