2020. július 5., vasárnap

Júniusi hónap összegzés

Sziasztok kedves Molyok! Volt itt eső és napsütés, de most jöjjön a júniusi hónap összegzés! 😄
Hány könyvet olvastál ebben a hónapban? 
Nagyon keveset, csak hetet. De amilyen jól éreztem magukat az olvasásuk közben, megérte csak ennyit. 

Hány oldalt sikerült elolvasnod?
1203. Azért egész szép szám alakult. 

Mennyit karcoltam molyon? 
51-et. Egész jó, ahhoz képest. 

Mennyit idéztem egyes könyvekhez?
Egész kicsike szám ez, 3. 

Mennyi blogbejegyzést hoztam létre?
9-et, de ez jól sikerült annak ellenére, hogy a múlt hónapokban mindig csak 8 került ki a blogra.

Melyik volt az a bejegyzés, amit kevesen néztek meg?
Ebből kettő is van. Csak 14-en látták a Kirsty Moseley: The ​Boy Who Sneaks in my Bedroom Window – Álmaim őrzője értékelésem és a L. Frank Baum: Óz a csodák csodája (értékelésem).

Melyik volt az a bejegyzés, amit sokan olvastak?
Mindenképpen a Disney tag. Azt 48-an olvasták. Meg is értem őket, hiszen ki nem szeretné a Disneyt? ☺️

Mi volt a legrosszabb könyv ebben a hónapban?
Nem volt ilyen. Mindegyiket szerettem. ❤️

Mi volt a legjobb könyv ebben a hónapban?
Kirsty Moseley: The ​Boy Who Sneaks in my Bedroom Window – Álmaim őrzője, de Fekete István Tüskevárjával nehéz felvenni a versenyt. (Erről majd a napokban lesz értékelés)

Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...