2020. július 1., szerda

Retrock- nyári retro zenék

Sziasztok kedves Olvasóim! Most az egyik könyvértékelés átkerül a másik hónapra, de nem fog elmaradni! Ma pedig egy újabb Retrock bejegyzést hoztam nektek, melyben retro nyári zenéket ajánlok. Nem is húzom tovább a szót, kezdjük is! ☺️

1. Madonna: Holiday

Szerintem Madonnát nem lehet kihagyni az utazásból! 

2. Neoton família: Nyár van
Na de ha nyár, akkor hogy vegyük az adást, a Neoton Nyár van című számja is előkerülhet. 

3. Dolly Roll: Vakáció-ó-ó-ó
Amikor évzáró volt és kimondták hogy pl.: A 2019-es 2020-as évet ezennel bezárom és mindenki ujjongott, tapsolt, fütyült, ez a szám ment a fejembe. Hogy tényleg végre vakáció!!!!

4. Dolly Roll: 
Bossanova Senorita
Gina, a bestia
Arrivederci Amore
Ezek és az egész album elhozza nekünk olaszországot. Nekem ezért nyári.

5. R-Go: Tiszta erőből nyár
Egy kis R-Go 

6. Bikini: Fagyi
Mert a fagyi nyáron a legjobb 😄

7. Grease: Summer Night
Szinte az egész film, noha iskolában játszódik, nyári hangulata van. 

8. ABBA: Mamma mia
Mivel a róluk készült filmben az első és a második részében is központban a nyár van, így magát a zenét is ide sorolnám. 

9. Gleen Mederios: Nothings Gonna Change My Love for You
Nekem erről is valamiért a nyár jut eszembe. Talán azért mert a tengernél játszódik a videoklipp. 

+1. Audiofuse: Summer of Love
Igen, igen, tudom, ez nem retro. De akkor is szerintem nagyon jó. Nálam ez az új kedvenc. És mivel a címében is benne van, SUMMER of Love. ❤️

Remélem tudtam egy pár ötletet adni, hogy mit hallgassatok ha esetleg hosszabb útra mentek, vagy csak úgy. ☺️ Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot! 
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...