2020. június 29., hétfő

Disney tag

Sziasztok kedves Olvasóim! Emlékeztek még a Disney book tagre? (https://csakegyluca.blogspot.com/2019/08/disney-book-tag.html) nagyon tetszett nektek, le voltam nyűgözve mennyien néztétek meg! A napokban nagyon sok disney mesét néztem meg (kis nosztalgia) és arra jöttem rá, hogy sosem leszek túl öreg hozzá. Ugye ez a mottója is. Ez a mostani ráébredés az Aladinnal kezdődött. Majd másnap megnéztem a Vaianát, utána a Hófehérkét és így tovább. Annyira Disney hangulatba jöttem, hogy most engem nem lehet leállítani, jöjjön a Disney tag!❤️

1. Favourite princess movie- kedvenc hercegnős film
Csipkerózsika 
Merida a bátor: a kisöcsik a legnagyobb formák benne 😄
Hófehérke és a hét törpe


2. Favourite princesses- kedvenc hercegnők:
Jégvarázs: Anna és Elza
Hamupipőke
Vaiana
Mulan
Aranyhaj és a nagy gubanc: Aranyhaj. Eskü, nem tudom miért de sírtam rajta❤️


3. Favourite prince: 
Jégvarázs: Kristof. Imádtam amikor a második részében énekelt. Majdnem elsírtam rajta magam a moziban.😍
Aladdin. Nálam ő a the Best!❤️
Aranyhaj és a nagy gubanc: Flynn Rider (Nyálas Eugén). Azok a beszólások, poénok!😃

4. Favourite animal movie- kedvenc állatos film: 
Macskaarisztokraták: olyan jól megrajzolták! 
Susi és Tekergő: Miss Suuuuuusy☺️
Oroszlánkirály: régen nagyon szerettem, gyönyörű film, de azt vettem észre, hogy az elmúlt 5 évben nem néztem meg meg egy sem. A remake nagyon nem jött be nekem. 🙄

5. Favourite sidekicks- kedvenc haver: 
Aladdin: Dzsini. Így újra nézve nagyon sok minden most esett csak le. Iszonyatosan szerethető egy figura. 🧞‍♂️
Pán Péter: Csingiling
Hófehérke és a hét törpe: a hét törpe. Hej hóóó! Hej ho, hej ho! ☺️
Jégvarázs: Olaf. Ő nálam a leges leges legnagyobb kedvenc! ,,Csókoljuk meg Hanst! De ki az a Hans?"⛄


6. Favourite  couple: kedvenc pár
Aladdin: Aladdin+Jázmin
Tarzan: Tarzan+Jane
Aranyhaj és a nagy gubanc: Aranyhaj és Flynn
A kis hableány: Eric+Ariel


7. Favourite disney villians: 
Vaiana: Tamatoa. Nekem most ő lett az új kedvenc!
Aranyhaj és a nagy gubanc: Nyanya-banya
Hófehérke és a hét törpe: Gonosz királynő (az első disney gonosz😍)


8. Disney chanel film: 
Utódok: emlékszem mennyire menő volt már. Mindenki csak erről beszélt.😄
High School Musical: csak hogy ne hagyjuk ki Zac Efront se! 
Tengerparti tini mozi: ezt de bírtam!❤️


9. Favourite disney pixar films:
Toy Story: ez volt nálam a mindenség
Agymanók: annyira szép🥺
Lecsó (van ilyen tolltartóm, imádom!)
Szörny rt. 
Coco: ezt minden halloweenkor megnézem. Gyönyörű!😍
Szenilla nyomában: azt nagyon szerettem, hogy az egyik híres magyar szinkronhang is megszólal benne. 


10. Saddest film-szomorú filmek: 
Vaiana: minden alkalommal a könnyeimet nyelem
Coco
Dínó tesó: egyszer láttam, de nagyon szívbemarkoló
Toy Story 4: ezen is sírtam
Merida a bátor: tényleg nagyon szép!

Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot! 
Luca

2 megjegyzés:

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...