2020. augusztus 26., szerda

Back to school tag 2020

Sziasztok kedves Olvasóim! A múlt évben is elvégeztem ezt a book taget, de most is ki szeretném tölteni, ugyanis nagyon jónak tartom. 

1. Melyik az a könyv, amelyet minden iskolakezdés előtt újraolvasol?
Ritkán szoktam újraolvasni, iskolakezdés előtt meg pláne. Így erre nem tudok válaszolni.

2. Minden kötelező olvasmányt elolvastál?
Nem. Feladtak két olyan olvasmányt, amit majd a közeljövőben fogok kiolvasni. Az egyikbe már belekezdtem, nos, nem volt megnyerő. Annyira nem, hogy az első 30 oldalnál abbahagytam. De előbb vagy utóbb csak el kell olvasnom. A másikra kíváncsi leszek, mert azt már nem egyszer láttam musicelben. Színházban, és felvételen is.
3. Félsz, hogy szeptembertől kevesebbet fogsz tudni olvasni?
Kicsit igen, mert egy nagyon sorsdöntő és kemény év vár rám, de úgy képzeltem el, hogy sok tartalmat fogok létrehozni. Nagyok a terveim és megpróbálom őket megvalósítani.

4. Melyik ősszel megjelenő könyvet várod a legjobban?
Nem tudom hogy ősszel fog e megjelenni (de erre tippelek) a Sabrina második része. Most olvastam ki az elsőt, amiből nemsokára itt a blogon is beszámolok.

5. Mutass be egy borítót, ami az őszre/iskolakezdésre emlékeztet!
A kis Nicolas című könyv. Az egész történet az iskola körül játszódik. Ami még nagyon érdekes, hogy ezen a nyáron ajánlotta nekem egy felnőtt ember (azért mondom hogy felnőtt, mert én még tini vagyok) és azt mondta hogy nagyon szerette. Én meg mondtam hogy olvastam már és nekem is nagyon tetszett. ☺️

6. Mennyire vigyázol a tankönyveidre?
Szerintem eléggé odafigyelek arra, hogy ne úgy nézzenek ki mintha a kutya szájából téptem volna ki. De sajnos elő szokott fordulni, hogy annyira sietek, hogy egy-egy füzet elcsúszik és szamárfüles lesz. Ez esetben mindig megpróbálom megmenteni őket.
7. Melyik nyári olvasmányodról fogsz írni irodalomórán?
Szabó Magda: Abigél című könyvéről. Tegnapi bejegyzésemben, amiben megírtam róla az értékelésemet, már ott is mondtam, hogy erről a könyvről írok olvasónaplót. ❤️

+8. Kit hívsz ki?
Mindenképpen @missliviabooks-ot mert tudom, hogy mennyire szeret mindenféle csodaszép tanszert venni iskolakezdéskor. ☺️💕 És egy másik új bloggert, @Zivih-t is!💕

Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

2 megjegyzés:

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...