2020. augusztus 8., szombat

Júliusi hónap összegzés

Sziasztok kedves Olvasóim! Tudom, mostanában nem jöttek bejegyzések, de sokat kirándultam és egy hétre el is utaztam, valahol meg wifi sem volt. Így most, pótolom. ☺️ Jöjjön a júliusi hónap összegzés!❤️
Hány könyvet olvastál ebben a hónapban? 
14 könyvet. Magamat is megleptem, ugyanis nagyobb könyveket tudtam kiolvasni kicsi idő alatt. 

Hány oldalt sikerült elolvasnod? 
1290 oldalt. 

Mennyit karcoltam molyon? 
43 karc került ki. Igen, ez kevesebb mint a múltkor, de ennek is örülök. 

Mennyit idéztem egyes könyvekhez? 
16!!! Ez nagyon durva! Ennyit még soha nem idéztem!❤️

Mennyi blogbejegyzést hoztam létre? 
9 tartalom került ki az oldalra. 

Melyik volt az a bejegyzés, amit kevesen olvastak?
Charlotte Brontë: A Lowoodi árva című értékelés. 14 ember látta. Nem is számítottam annyi nézőre, szóval nagyot nem csalódtam. 

Melyik volt az a bejegyzés, amit sokan olvastak? 
A blogszülinapi bejegyzés. 37 ember olvasta és nagyon hálás vagyok nektek, amiért ennyi kérdést írtatok. ❤️ Köszi. 

Mi volt a legrosszabb könyv ebben a hónapban?
Egyértelmű. Nógrádi Gábor: Lángoló nyaram című könyve. Sok olyan hibát találtam benne, amiért nem biztos hogy a húgom kezébe adnám, ha 14 éves lenne. 

Mi volt a legjobb könyv ebben a hónapban?
Azt hiszem engem leginkább Charlotte Brontë: A Lowoodi árva című regénye fogott meg leginkább. Mindenkinek csak ajánlani tudom. 

A hónap idézete: 
,,Semmi sem lehetetlen amit akar az ember."

Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...