2020. augusztus 20., csütörtök

Ruby Saw: Inferno (értékelés)

Sziasztok kedves Olvasóim! Ma egy újabb Ruby Saw könyvet hoztam nektek, ami teljesen kivezetett a komfort zónámból. De lássuk is, hogy jó vagy rossz irányba. 
Fülszövege: Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel! Szól a díszesre festett felirat az Inferno vörös termében. Azonban ez nem a vendégekre vonatkozik, hanem a lányokra, akik fogságban vannak. Akik akaratuk ellenére játsszák el a megközelíthetetlen dámát. Az életük a tét. Elraboltak, meggyaláztak, kényszerítettek. Nem adom könnyen magam! Nem adom meg az örömöt Vergilius-nak! Szerepbe kényszerülök, a színpad az enyém, a nézők pedig velejéig rothadtak.
Pénz beszél, könny csurran, a lányok összeszorított ajakkal táncolnak; mert félnek. Felveszik az álarcot, behódolnak, de a lelküket nem adják.
Kiszabadulok! Nem hagyom, hogy így múljon el az életem. Megtörhetsz, de meg nem ölhetsz!

Véleményem a történetről és a szereplőkről: 
Dark romance. A műfaj amit messze ekerülök. A műfaj, amit egyetlen írónő, egyetlen könyvvel megszerettett velem. Este, amikor már jól elvoltam fáradva, jött egy kedves üzenet, hogy el szeretném e olvasni az új könyvét, az Infernot. Meg sem néztem a könyvet, a fülszövegét sem olvastam el, hanem az előző Kertvárosi pletyka olvasási élményemből mondtam azt rá, hogy igen, el szeretném olvasni. Mikor aztán megnéztem a fülszövegét, kicsit megijedtem tőle. No, de ez a minimális félelem napokkal később csillapodott bennem. Mikor arra került a sor, hogy elkezdjem, előző éjszaka kattogni kezdett az agyam azon, hogy mégis milyen lesz. Csak a helyszínre tudtam koncentrálni. Már akkor éreztem, hogy nem egy kedves kis utcában, vagy egy emeletes házban fog játszódni. Hanem egy bordélyban. Előugrottak a fejemben filmek, sorozatok címei. Legfőképpen a Wall Street pillangói, amit a hónapokban sikerült nekem is megnéznem. Meg az egyik kedvenc dalomból ez az apró részlet: ,,Kaszinók meg a sztriptíz bárok. Ez egy démoni tánc. Velünk jönnek a legszebb lányok laza éjszaka vár ránk". Szóval eléggé izgatott lettem, vajon mi sül ki ebből. Hajnal ötkor keltem fel, mert nem tudtam aludni. Mit is csinálhatnék? Hát persze hogy olvasok. Már az eleje úgy indult, hogy nehezen bírtam letenni. Na de ami utána történt! Azt hittem hogy kiszámítható lesz ez a könyv. Hát nem. Ahogy haladtam tovább, egyre nagyobb és nagyobb izgalmak jöttek. Szurkoltam a jónak és átkoztam a rosszat. Úgy éreztem magam mint egy versenyen. Csak ez még a versenynél is jobb volt. Kicsit én is bezárva éreztem magam Ravennel együtt. Már én is látni akartam a napfényt. Ami mindig ott lapult a könyvben, az a remény volt. Igen, eszembe jutott a Remény rabjai is (imádom ezt a filmet), de nem lehet összehasonlítani az Inferno-val. Semmiképpen sem. Mert ez női sorsokról szól. Ami lesokkolt, de nagyon. Hogy ennyire és ilyen szinten és módon megalázni egy...sőt, több nőt, az gusztustalan és nem mérvadó. Ekkor döbbentem rá igazán, hogy milyen kegyetlenek tudnak lenni a férfiak ha hatalom van a kezükben, és jobb vigyázni. Mostantól kezdve még jobban fogok figyelni. Nagyon sokat tanultam a könyvből, és nem először tapasztalom, hogy Ruby Saw regényeinek olvasásánál fejlődök, és olyanokat tanulok, amiket iskolákban nem tanítanak, sokszor tabu, de az élethez tartozik és meg kell oldani a velük járó problémákat. Innen is köszönöm neki, az olvasási élményt és a sok jót, ami az ő könyveiben meglelhető.
Raven nagyon jól csinálta. Azért is adnék neki hatalmas tapsot, mert mindent eltűrt és megpróbálta magában tartani az érzéseit. De amúgy meg egy nagyon karakán és belevaló csajszi. Szerintem jól kijönnék vele 😄
Darius! Óh, ugyanezt éreztem a Kertvárosi pletykában Alex Austinnál. Szívem szerint kiragadnám őket a könyvből és elvinném magammal őket.😁 Ruby Saw ebben nagyon jó. Olyan férfi karaktereket tud alkotni, amiket minden nő megérdemelne. Szívesen elfogadnám ezt a Dariust is. 😄
Ezt a könyvet két nap alatt kiolvastam, ami nálam kész csodának számít. Ha egyszer elkezded, akkor nem bírod letenni. Ha nem hiszel nekem, akkor próbáld ki te is. Köszönöm szépen az olvasási lehetőséget kedves Ruby Saw! Egy élmény volt. Sokszor kérdezik ki a kedvenc írónőm, de én nem tudok felelni rá sosem. Mostantól tudok.❤️

Kedvenc idézetek: 
,,Nem születik az ember bűnözőnek, hanem azzá válik, ha hagyja."
,,– Nem hiszek benne.
– Miért nem hiszel?
– Nem tudom – mondtam halkan. – Nincs miben. Elfordult tőlem a világ.
– Pedig a szemedben ott az egész világ. Egy gyönyörű világ."

Véleményem a borítóról:
Szerintem már maga a borító is azt ígéri, hogy valami nagyon rejtelmes, izgalmas story vár rád. Szép a képen szereplő lány is (főleg a rúzsa tetszik nagyon☺️). Én teljesen így képzeltem el Ravent. 

  • Könyv: Ruby Saw: Inferno
  • Kiadó: Book Dreams
  • Kiadás helye: Gyömrő
  • Kiadás éve: 2020
  • Oldalszám: 180
  • ISBN: 9786156155344
  • Megjelenés időpontja: 2020. augusztus 9.
  • Hány éves kortól ajánlom? +18
  • Csillagozás: 5/5

Remélem kedvet kaptatok a könyvhöz. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...