2020. szeptember 19., szombat

Ruby Saw: Valóság (értékelés)


Sziasztok kedves Olvasóim! Tegnap este kaptam egy üzenetet, amiben egy újabb Ruby Saw könyv lapult. Hát igen, kicsit kikészítettem a családomat annyit mondogattam a jó hírt. De hogy ne csak nekik újságoljam, ezért hoztam róla egy értékelést.


Fülszövege:

„Sokszor gondolkodtam azon, hogy valójában milyen is a világ. Én csak egy részében éltem. Egyetlen kis szegletét láttam, és sok dologról lemaradtam. Úgy tettem, mint aki élvezi, de valójában csak egy báb voltam, amit több dróton rángattak. Mi, férfiak hajlamosak vagyunk abba a hibába esni, hogy azt hisszük, ha hatalmat szerzünk, akkor könnyebben boldogulunk. Én is ezt hittem, így történt, hogy bekerültem a Pokol, az Inferno köreibe. Szerencsére egy angyal megfogta a kezem, és a felszínre húzott, így tapasztaltam meg, hogy van élet, igazi élet a Pokol után.”

Az Inferno-ból megismert Darius története a regényben történtek után négy évvel.


Könyv: Ruby Saw: Valóság

Kiadó: Book Dreams

Kiadás helye: Gyömrő

Kiadás éve: 2020

Oldalszám: 44

ISBN: 9786156155528

Megjelenés időpontja: 2020. szeptember 21.

Hány éves kortól ajánlom? +16

Csillagozás: 5/5


Véleményem a történetről és a szereplőkről: 

Egy hónapja se hogy elolvastam az Infernot. Ma pedig sikerült a második részét is kiolvasottnak mondani. Igazán érdekes volt Darius szemszögéből nézni a történteket. (Bárcsak több férfi lenne aki így gondolkodna) A novella elején felidézhetjük az Infernot, sőt még az előzményeket is megtekinthetjük. Amikor Darius elkezdte mesélni hogyan és mi történt, kicsit az az érzés fogott el, mint mikor elkezdődik a Moulin Rouge című film és Ewan McGregor bevezeti a nézőt a cselekményekbe. Eskü még a hangját is hallottam ahogy tagoltan, lassan mondja. Abszolút olyan volt mint egy filmben. De nem csak ez volt az egyetlen film ami az olvasás során belekúszott a fejembe. Innentől SPOILER!!! Én figyelmeztettelek! Dariust elengedték a börtönből és itt a Valami Amerika 3 és a Remény Rabjai feeling vette át a Moulin Rouge érzést. A Remény Rabjait azt hiszem már az első részénél is említettem. Ekkor jutott el igazán az agyamig hogy ez egy folytatás. Egy befejezett történet további cselekménye. A nevek is elrendeződtek a fejembe. Mindvégig azt a részt vártam, amikor Keith és Keith találkozik egymással. Olyan édes volt!!!! Itt viszont a Forest Gump jutott eszembe. Annyira óóó! Iszonyat cuki! 
SPOILER VÉGE!!!
Jó volt újra látni együtt a csipet csapatot és azt, hogy Darius mennyire értékeli a kincset amivel az élet megalyándékozta. Tetszett hogy egy kicsi erotikával is meg volt fűszerezve. Szívszorító történet, igaz, most nem kellett zsepi, de csak azért mert visszatartottam a könnyeimet hogy tovább tudjam olvasni. 😁 Kicsi Keith óriási forma, olyan beszólásai vannak, amit már Ruby több könyvében is tapasztaltam (khhhm...Queen Weston❤️) De egy bajom van az írónő novelláival....hogy olyan rövidek!!! (Ez célzás volt😄) Azt kívánom kedves Ruby, hogy írj! Írj még nagyon sokat! Jó sokat!💕

Kedvenc idézetek: 
"A rosszat előbb-utóbb felváltja a jó, ha türelmes az ember."

"Addig az alma is tetszik, amíg meg nem látod benne a kukacot."

"A Pokolból a Mennybe jutottam."


Véleményem a borítóról:


Nagyon tetszett ez a betűtípus. Ez a barnás színátmenet. Szerintem a karaktereket is eltalálták. Abszolút Darius. Ravent kicsit másképp képzelem el, de nem áll messze az én elgondolásomtól.

Remélem kedvet kaptatok a könyvhöz. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Képek forrása: saját, pinterest, moly.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...