2020. október 1., csütörtök

Szeptemberi hónap összegzés 2020

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Most már érzem, hogy beköszöntött az ősz. Esik az eső, erősen fúj a szél, ezek az alkalmak pont jók arra, hogy bekuckózzunk és olvassunk. El is hoztam nektek a Szeptemberi hónap összegzést. Tartsatok velem!❤️

Hány könyvet olvastál ebben a hónapban? 
8 könyvet és 1 még folyamatban van. Sajnos nagyon zsúfoltak voltak a napjaim, ezért tudtam csak ennyit elolvasni.

Hány oldalt sikerült elolvasnod? 
1 058 amit kicsit keveslek, de volt már rosszabb. 

Mennyit karcoltam molyon? 
Iszonyat keveset: 43-mat. De remélem Októberben többet fogok majd. 

Mennyit idéztem egyes könyvekhez? 
14-et. Kicsi szám, de a legjobb könyvekből jött. 

Mennyi blogbejegyzést hoztam létre? 
7-et. Nagyban nem maradtam le, de azért ez sem nagy szám.

Melyik volt az a bejegyzés, amit kevesen olvastak?
Két ilyen bejegyzés is volt. Mindegyiket 13 ember olvasta. Az egyik az Így olvass életrajzi könyveket és Ruby Saw: Csak két lépés Észak címűek voltak. Az utolsót kicsit sajnálom, ugyanis nagyon tetszett a könyv. 

Melyik volt az a bejegyzés, amit sokan olvastak?
35-en nézték meg a Tanszer book taget. Jó is volt készíteni, kicsit ráhangolódni az iskolára.

Mi volt a legrosszabb könyv ebben a hónapban?
Tamási Áron: Ábel a rengetegben könyve. Nagyot csalódtam benne. Majdnem olyan unalmas 'kötelező'  mint a Kinizsi Pál. Valahogy a blogbejegyzést sem akaródzik megírnom, de nagy erővel csak meg lesz. 

Mi volt a legjobb könyv ebben a hónapban?
Bajban vagyok. Jojo Moyes: Miután elvesztettelekjét a hangulata miatt, Ruby Saw: Csak két lépés Északját pedig a cselekménye és az érzelmek szerettem. De a jelenlegi olvasmányom, Gaston Leroux: Az operaház fantomja is 'szerelemnek' ígérkezik. 

A hónap idézete: 
"Tényleg van kincs a szivárvány tövében, csak időbe telik, amíg kiásod."


Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!

Luca


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...