2020. november 21., szombat

Eső a zenében

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Az ősz legnagyobb jellemzője általában az eső. Noha nem most, mert a napokban kicsit meg van bolondulva az időjárás, de úgy általánosan. Ezekben a szitálós időkben pedig legjobb, ha nem csak bekuckózunk egy könyvvel, de olyan zenéket is hallgatunk. Összegyűjtöttem egy pár esős zenét, ami szerintem nagyon adja a hangulatot. 🤗

Mariah Carey: Through the rain
Mint már a címe is mutatja, ebben is nagy szerepet játszik az eső. A Trhough the Rain, vagyis Az esőn keresztül számomra egy olyan szám, ami gyönyörű. Tudom, közeleg a karácsony meg minden és biztos azt gondoljátok, hogy az All I Want for Christmas is You által kötöttem ki ennél a dalnál. Pedig nem. Egy kicsit más számot kerestem az énekesnőtől, amikor rábukkantam erre. Azóta egy csomószor ez szól nálam. ☺️

Jason Donovan: Rhythm of the Rain
Csak hogy el ne szakadjunk ettől a retro vonaltól, ha már Mariah is volt, hozom nektek ezt a jó kis Jason Donovan számot, ami valójában egy nagy sláger feldolgozás. Azt kell mondanom, hogy nem is rossz. Sőt! Ezt azért raktam be, mert ez nem csinál olyan szomorkás hangulatot, hanem inkább felvidít. A videoklip elején is ahogy csepegnek le a kis cseppek és azok hangot adnak, már az egy olyan kis finom, happy kezdet. 

Bruno Mars: It will Rain
Jézusom ezt mennyit hallgattam! Ezt meg kell osztanom veletek! Na szóval, az egész úgy kezdődött, hogy apukám megmutatta nekem Bruno Mars-tól a Versace on the Floor című zenét. Nos, nem is firtatom tovább, első hallásra beleszerettem Bruno selymes és sajátos hangjába. Elkezdődött nálam egy ilyen Mars hullám. Csak az ő zenéit játszottam újra és újra. Egykor még azt is tudtam, hogy mikor született és hogy milyen magas (már lehagytam😆). Amikor erre is rábukkantam, ott éreztem igazán, hogy ezt azokon a jó esős napokon kell hallgatni, mert fantasztikus! Így került be ebbe a bejegyzésbe. ☺️

Margaret Island: Eső
Be kell vallanom, nem nagyon csípem ezt a Margaret Island zenekart. Meg is osztom miért. Mert a tudatalattimban zavar, hogy az énekesnő nem artikulál, nem nyitja ki a száját teljesen és így sokszor nem értem a szövegeket, pedig amire eléggé szoktam figyelni, az a szöveg. De egy számot nagyon csípek tőlük. Az Esőt. Noha itt is paprika vörös a fejem, hogy utána kell néznem a szövegnek, annak ellenére a dallama király. Nyáron a legjobb berakni szerintem. 

Kicsi Gesztenye Klub: Esőtánc
Gondolom mindegyik anyuka "kedvencét" hoztam el, és azért raktam idézőjelbe, mert tudom hogy kisgyerekeseknél már rongyosra van hallgatva ez a szám...csakazértis elhozom nektek. Az unokahúgom pár évvel ezelőtt nagyon rá volt kattanva erre az együttesre, és mivel lett még egy uncsi-hugicám, így gondolom nem is fogok elszakadni tőle. 😅 Nagyon aranyos zenécske, de tudom hogy rá tud kattani a kicsi, így csak óvatosan fogyasszuk. 😉

Republic: 67-es út
Azt hiszem a 67-es utat nem kell senkinek bemutatni. Ez egy akkora országsláger, hogy szinte mindenki ismeri. Már az első pár sor is így kezdődik: "Nagy esők jönnek s elindulok..." Szóval ehhez inkább nem fűznék semmit, csak úgy itt hagyom ékeskedni. 😻

Gazebo: I Like Chopin
Na ennek a dallama meg abszolút be tud menni a fejembe. "Rainy days, never say goodbye..." Az egyik kedvencem. Óriási, fantasztikus, csodálatos. Mit mondhatnék még? Tudjátok mit, inkább írjátok meg ti. Ti mit gondoltok erről a dalról?

Remélem kedvet kaptatok a zenékhez. Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...