2021. június 4., péntek

Májusi hónap összegzés 2021

 

Sziasztok kedves Olvasóim! A tavasz utolsó hónapja volt a Május. Egy kisebb korszak lezárulása. Amikor már a nyár beúszik az ablakokon, és már a farmer dzseki is ritkábban kerül elő. Nézzük is meg, mik történtek ebben a hónapban. Tartsatok velem!
Hány oldalt sikerült elolvasnod?

2728 oldalt! Számomra ez rengeteg az iskola mellett. Ugye ebben a hónapban voltak a lezáró, mindent eldöntő megmérettetések, és még így is tudtam olvasni. Nagyon jó, érdekes könyveket vettem ki, amik mint itt is lehet látni, meghozták az eredményüket. 

Hány könyvet olvastam ebben a hónapban?
Ahogy azt láthattátok az oldalszámból is, eléggé sokat az előző hónapokhoz képest. Összesen 11 könyvet. Ez egy nagyon szép szám, főleg most így Stranger Things rajongóként büszke is vagyok rá. :-D

Mennyit karcoltam molyon?
33-at, ami igencsak jó az iskola szempontjából. Ezek mellett ugye nem csak a molyolással kellett foglalkoznom, hanem az új Tiktok oldalammal is, ami nem rég indult be és egészen szép tábor gyűlt rajta össze. Tehát a napi videós tartalmak mellett tudtam produkálni ezt a számot. 

Mennyit idéztem egyes könyvekhez?
Az előző hónaphoz képest nagyon jól fejlődtem e téren, ugyanis 7 idézet került fel a moly oldalára. És azt kell hogy mondjam, meg is melengette a szívemet, hogy került fel egy ilyen kisebb tartalom is általam. 

Mennyi blogbejegyzést hoztam létre?
12-őt, de ebbe beletartozik egy, amit megírtam, de még nem tettem közzé kép hiányában. Az a napokban kerül ki az oldalra, így érdemes nézegetni a blogot. 

Mi volt a legrosszabb könyv ebben a hónapban?
Nem volt rossz, de a jó az nem ilyen. Itt Szerb Antal: Utas és holdvilág című könyvéről beszélek, amiben bevallom, egy kicsit csalódtam. Azt hittem hogy nagyobb durranás lesz, erre kaptam egy nesze semmi fogd meg könyvet, ami nem volt rám akkora hatással, így el is kerülöm most már az író többi kötetét. 

Mi volt a legjobb könyv ebben a hónapban?
Jen Calonita: Ne érezz, ne kérdezz! című regénye, ami versenyzik Gwenda Bond Gyanakvó elmék művével. Nagyon szoros a verseny, ugyanis mindkettő egyfajta imádatból származik. Az első a Jégvarázs és a Disney felé húz, a másik pedig legújabb szerelmemhez, a Stranger Things-hez. Bár egy icipicit előrébb áll a szívemhez és egyben a dobogóhoz a Ne érezz, ne kérdezz!

És mik történtek még?
-A jelenlegi kép elkészítésekor találkoztam egy nyúllal és egy patkánnyal az erdőben. Mindez a fotózás előtt közvetlen.
-Újra néztem a Stranger Thingset
-Megmásztam egy kisebb hegyet
-Ti választottátok ki az esti olvasmányom
-Sütögettem egy erdőben
-Ruby Saw-tól kaptam egy könvyet, és egy bónusz novellát ❤
-Megnéztem mennyi korkülönbség van Hófehérke és a herceg között

A hónap idézete:
"Senki sem pótolható- jelentette ki Ken.- Az emberek folyton elkövetik ezt a hibát"

A hónap zenéje:

Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...