2022. július 6., szerda

Marni Bates: Gyilkos a vonal végén

 

Sziasztok kedves Olvasóim! Legújabb bejegyzésemben, egy LOL könyvről hoztam értékelést, amiben a nyomozás, kaland és izgalom egyaránt nagy szerepet átszik. Ha van kedved, tarts velem!

Fülszövege:
Emmy álma egy öt regényre szóló kiadói szerződés, romantikus vacsora a legjobb barátjával (aki végre bevallja iránta érzett halhatatlan szerelmét), és sok-sok csokitorta. Happy end. Ehelyett valami őrült öregember a Starbucksban összevissza zagyvál neki a sosem látott apjáról, a zsebébe csúsztat egy hipermodern telefont, aztán… meghal. Ennél csak az sokkolóbb, hogy az ismeretlent megölték, és a valódi célpont Emmy volt. Felbukkan a halott férfi arrogáns unokája, aki állítja, hogy a nagyapja él (miért van az, hogy a szexi srácok mind taplók és/vagy zakkantak?), és ráveszi a lányt, hogy iratkozzon át az ő szuperbiztonságos iskolájába, amíg meg nem oldják a rejtélyt. Emmynek semmi kedve Sebastian sznob sulijába járni, de minél hamarabb derül ki az igazság, annál kisebb a veszélye, hogy megfojtja a srácot egy kanál vízben. Vagy megcsókolja. Mindkét lehetőség egyformán csábító…

Adatok: 
Hány éves kortól ajánlom? +14
Csillagozás: 

Véleményem a történetről és a szereplőkről:
Marni Bates- től már olvastam a Rocksztárt kaptam karácsonyra című könyvét, ami nekem az egyik kedvencem lett. Nyáron mindig előkerülnek a LOL könyvek, hiszen igazi limonádék. Mivel már ismertem az írónőt, így szívesen vettem kézbe ezt a regényt is. 
Főszereplőnk Emmy egyik pillanatról a másikba csöppen bele egy gyilkossági ügybe, ami az ő életét is kockára teszi. Senkiben sem bízhat, emellett minden nyomnak köze van elveszettnek hitt apjához. 
Azt hiszem ez nem egy átlagos szerelmes tini regény, ugye? Hát nem. Pedig én azt hittem. A LOL könyveknek az a tulajdonságuk, hogy a középpontban mindig a romantika van, ezzel is kecsegtetve az álmodozó tiniknek. Nos, Marni nem akármilyen könyvet tárt elénk, szinte az egész egy nagy nyomozásról, izgalomról szólt. Jó volt megismerni a LOL-oknak ezt az oldalát is. Ahol a fiúzás téma háttérbe szorul. Nagyon életszerű volt számomra, és bár az elején megijedtem a sok információtól, szépen kialakult és meg kell hogy mondjam, az utolsó pár oldalt szinte faltam. Nagyon kíváncsi vagyok a folytatására, szinte azonnal a kezembe venném. 
Már az első oldalon az írónő szinte megvett magának. Itt arról írt, hogy könyvét leginkább magyaroknak ajánlja, akikkel az utóbbi időben nagyon jó viszonyba került. Már ez a kezdés, egy olyan löket volt, amitől az olvasás még szerethetőbbnek bizonyult. A történet során egy párszor előkerült a hazám, és ezáltal az írónő igencsak a szívembe férkőzött. Kellemes volt így olvasni. 
Főszereplőnket, Emmyt nagyon bírtam. Jó volt látni ahogy egy álmodozó, kicsit magába zárkózó, magának való lányból, egy belevaló karakter vált, de még így is megmaradt emberinek. Ő is összetört, meggyötört volt, ezzel is különbözve más tini főszereplőktől. Múltja és sorsa nem éppen egyszerű, sőt, nagyon heves, de talán ettől tartom olyan erős személyiségnek. 
Izgalmas egy regény volt, ami minden napomat feldobta letehetetlen lapjaival. Mindenképpen folytatni szeretném a sorozatot, és alig várom hogy kezembe vegyem a második részét. 



Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...