2021. július 7., szerda

Ellyne: Ha gondolnál rám (értékelés)

 

Sziasztok kedves Olvasóim! A mai bejegyzésben egy olyan könyvet hoztam nektek, aminek még mindig a hatása alatt vagyok. Szó szerint le vagyok sokkolva. Na, de nézzük is, hogy mitől. Ellyne: Ha gondolnám rám... című könyvéről írok ma értékelést. Tartsatok velem!

Fülszövege: Hogyan tud az élet ilyen gyorsan meglepetéseket okozni? Tinsley Rivera számára érthetetlen, de talán Alex Grayson-nak nem, elvégre ő az, aki pofátlanul elrabolta a lány szívét, de talán még a lelke egy darabját is.

Minden olyan átlagos, minden olyan hétköznapi és megszokott. Aztán jön valaki, mond pár szót, és teljesen felforgatja az egész életed vele.

Az érzelmek olykor hirtelen jönnek, és fenekestül forgatják fel az életed.
Tinsley és Alex most ennek az útnak a felfedezésére indul el.


Adatok: 
Hány éves kortól ajánlom?  +16
Csillagozás: 



Véleményem a történetről és a szereplőkről:
Először is meg szeretném köszönni Ellyne-nek a lehetőséget, hogy elolvashattam. Amikor megérkezett az e-mail a könyvvel, éppen egy fárasztó napon voltam túl, szóval annyira jól estek a kedves szavaid! Köszönöm!!!
Alex szinte majdnem minden nyáron ott nyaral legjobb barátjánál, Gabe-nél, a Rivera családnál. Az első alkalommal el sem hiszi, hogy barátja húga hogy lehet ennyire gyerekes, de ahogy telnek az évek, annál inkább érez valamit iránta. Még magának sem szeretné bevallani, de szerelmes a lányba. Tinsley pedig az elején hideg szívű, ugyanis Alex többször is megbántotta. Egy nyári szerelem, sok ex feltűnésével, titkolózással, és még több kalanddal. 
Imádom az olyan szerelmes storykat, amikben először a szereplők nem ismerik fel, hogy tetszenek egymásnak. Szinte az elejétől kezdve tudtam mi lesz a vége, mégis olyan egyedin lett megírva...sok ilyet láttam, olvastam már, de ez más...olyan Ellyne-es. ^_^
Annyi esemény volt benne, hogy csak kapkodtam a fejem. Igazából nem számítottam arra, hogy ennyire dús lesz a könyv. Nem is kell mondanom, hogy minden sorát imádtam. 
Mostanában nagyon fáradt voltam, semmihez nem volt kedvem, és minden napra jött egy nem kívánatos program. Kikapcsolódást kerestem. Ezt vagy könyvekkel, vagy filmekkel lehetett feldolgozni, orvosolni. Ez a regény nagyon jókor jött. Olyan volt, mint egy mentőcsónak. Felhúzott a mélyből, és elvitt engem a boldogság szigetére. 
Sorry, hogy nem tudok most olyan jól írni, de még mindig a könyv hatása alatt vagyok. Keresem a szavakat, a gondolatokat, de nem akarnak jönni. Egyszerűen nem tudom megfogalmazni, hogy mennyire jó volt. Úgy átadnám nektek a fontos üzenetet: imádtam, de ezt nem lehet olyan egyszerűen. Azt hiszem ezt át kell élni. Ott kell lenni az olvasmány előtt, élvezni azt, forgatni a kezedben, ölelgetni (az én esetemben XD), olvasni. 
Az egész annyira jónak ígérkezett nálam, hogy olyan volt, mintha egy sorozatot néztem volna. Az emberek keresik azt a tevékenységet, amiben le tudnak nyugodni, ki tudnak kapcsolni. Sokan lefekszenek aludni ebéd után, én pedig lapozom a könyveket. De ez!! Itt nem csak olvastam, de ott voltam benne a regényben, mint külső szemlélő. Éreztem, amikor Alex és Tinsley titkolóznak Gabe előtt, amikor jön a disznócsorda, na meg a kávézós cécó se volt semmi. 
(saját szerkesztés)
Egy idézetet viszont imádtam, és talán ez volt a ráadás, amitől kedvencem lett:
"– Köszönöm az előrejelzést, Lorelai Gilmore -szólal meg Alex.
Elmosolyodom, mert eszembe jut, hogy Jared Padalecki miatt (az Odaátból), végignézte velem az egész sorozatot, és teljesen
kicsinálta az idegeit, hogy Lor és Luke évadokon át kerülgette egymást.
Édes egy srác."
Imádom a Gilmore Girls-t! És olyan jól esett, hiszen Ellyne-nel mindig egymásra szoktunk írni, ha a másik instagram story-jában megtaláljuk a népszerű sorozatot, vagy egy utalást belőle. ❤
Rá is térnék gyorsan a szereplőkre, ugyanis szinte mindegyik a kedvencem lett. 
Tinsley nagyon különleges, okos, kedves és úgy gondolom, hogy vicces személyiség. Vagy inkább a helyzetek humorosak, és az, ahogy kimászik belőle. Szerintem minden lány úgy gonolkodna, vagyis a többség, ahogy ő, a pasi ügyekben. Igazán megérdemelt már egy rendes fiút. 
Alex nálam új szerelem. Nem minden helyzetben egy álompasi, mert azért neki is voltak hibái, félrelépései, de többségében aranyos, gondoskodó típus. Nagyon jól kiegészítik egymást Tinsley-el. 
Összességében cuki, izgalmas, humoros (nem kis mennyiségben), jó hangulatú, romantikus egy könyv. Nyárra tökéletes. Könnyen csúszik, bár a feldolgozásnál vannak problémák (khömm... a történettel a fejemben alszok és kelek). Tehát vigyázat! Ragadós a könyv utáni sokk, de nyugi, a legjobb értelemben. ;-)


Kedvenc idézetek: 
"Néha okot kapsz az élettől arra, hogy értékelni kezd a dolgokat, amiket eddig természetesnek vettél."

"– Köszönöm az előrejelzést, Lorelai Gilmore -szólal meg Alex.
Elmosolyodom, mert eszembe jut, hogy Jared Padalecki miatt (az Odaátból), végignézte velem az egész sorozatot, és teljesen
kicsinálta az idegeit, hogy Lor és Luke évadokon át kerülgette egymást.
Édes egy srác."

"Valóban igaz, hogy a nők általában akkor váltotatnak frizurát, ha csalódnak, és szeretnének megújulni."

Véleményem a borítóról:
Már erről is süt, hogy egy igazi romantikussal van dolgunk. A betűtípust nagyon szeretem, és maga az egész annyira csajos, annyira szenvedélyes, hogy amikor először ránéztem, tudtam, hogy ez egy remek választás.


Ha nem akarsz lemaradni a további tartalmakról akkor nyomd meg a rendszeres olvasás gombot! Szép napot!
Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Margaret Mitchell: Elfújta a szél (étékelés)

  Sziasztok kedves Molyok! Legújabb bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, amiről sose gondoltam volna, hogy valaha is ...